Jak skutecznie komunikować marki wrażliwe? Agencja Lemon Sky już po raz kolejny będzie miała okazję udowodnić skuteczność swoich działań. Ballantine’s to ósma marka pozyskana z porftolio Pernod Ricard. W ramach współpracy agencja przygotuje i wdroży strategię digital, która obejmuje między innymi działania w mediach społecznościowych.
– Ballantine’s, z ilością fanów przekraczającą już 160 tys. oraz najwyższymi wskaźnikami zaangażowania w kategorii alkoholi, jest numerem jeden wśród whisky na Facebooku w Polsce. Nasza długotrwała strategia zakłada kontynuację dominującej pozycji w social media oraz digital za pomocą odpowiednio wyselekcjonowanych kanałów komunikacji. – mówi Dino Metaxas, Digital Marketing Manager w Pernod Ricard.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Praca z klientem zawsze polega na ścisłej współpracy z brand managerem. Marką Ballantine’s po stronie Pernod Ricard zajmuje się Agata Debska.
– Na sukces danej marki zawsze składa się idealne połączenie przemyślanej strategii oraz szytej na miarę kreacji. Kolejny klient z portfolio Pernod Ricard to dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że nasze działania przynoszą pożądany skutek. – mówi Tomasz Tołłoczko, Head of Strategy w Lemon Sky.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta