Jak skutecznie komunikować marki wrażliwe? Agencja Lemon Sky już po raz kolejny będzie miała okazję udowodnić skuteczność swoich działań. Ballantine’s to ósma marka pozyskana z porftolio Pernod Ricard. W ramach współpracy agencja przygotuje i wdroży strategię digital, która obejmuje między innymi działania w mediach społecznościowych.
– Ballantine’s, z ilością fanów przekraczającą już 160 tys. oraz najwyższymi wskaźnikami zaangażowania w kategorii alkoholi, jest numerem jeden wśród whisky na Facebooku w Polsce. Nasza długotrwała strategia zakłada kontynuację dominującej pozycji w social media oraz digital za pomocą odpowiednio wyselekcjonowanych kanałów komunikacji. – mówi Dino Metaxas, Digital Marketing Manager w Pernod Ricard.
Zobacz również
Praca z klientem zawsze polega na ścisłej współpracy z brand managerem. Marką Ballantine’s po stronie Pernod Ricard zajmuje się Agata Debska.
– Na sukces danej marki zawsze składa się idealne połączenie przemyślanej strategii oraz szytej na miarę kreacji. Kolejny klient z portfolio Pernod Ricard to dla nas powód do dumy i potwierdzenie, że nasze działania przynoszą pożądany skutek. – mówi Tomasz Tołłoczko, Head of Strategy w Lemon Sky.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]