Wyślij krowy na wakacje – ProVeg zachęca do zamiany mleka krowiego na roślinne

Dnia 22 sierpnia obchodzimy światowy dzień mleka roślinnego. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku alternatywy dla mleka pochodzenia zwierzęcego.
O autorze
1 min czytania 2018-08-17

W czwartek, 16 sierpnia rusza kampania społeczna poświęcona mleku roślinnemu. Jej celem jest budowanie nowych nawyków żywieniowych i edukowanie społeczeństwa na temat korzyści spożywania zamienników mleka zwierzęcego. W ramach kampanii organizator, czyli ProVeg International chce pokazać, że mleko roślinne jest etyczne, zdrowe, przyjazne środowisku i smaczne.

W ramach kampanii od 16 do 31 sierpnia na wiatach przystankowych zlokalizowanych w centrum Warszawy będziemy mogli zobaczyć citilighty promujące kampanię. Za ich kreację graficzną odpowiada agencja kreatywna na_ty.

Ponadto na stronie internetowej worldplantmilkday.pl ruszyło właśnie wyzwanie „7 dni bez mleka”. W ramach 7-dniowego działania zostanie uruchomiony specjalny newsletter. W trakcie tygodnia wszyscy chętni i gotowi do podjęcia wyzwania będą mogli dowiedzieć się, jak zastąpić krowie mleko jego roślinnym odpowiednikiem i jak odżywiać się zdrowo. Przepisy z wykorzystaniem napojów roślinnych przygotują znani blogerzy i szefowie kuchni promujący roślinną dietę i styl życia. Będą to m.in. Weganon, Savory or Sweet, Michał Gniłka, Atelier Smaku oraz Aga ma smaka – żyj i jedz zdrowo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Materiały edukacyjne publikowane w newsletterze przygotują dietetycy współpracujący z ProVeg. W kampanijnym biuletynie będzie też można znaleźć zniżki na produkty roślinne od Vegekoszyk.pl, Mleczni Bracia i Super Krówka (od Me gusto Sp. z o.o producenta wegańskich słodyczy takich jak krówki, czekolady, batony, kremy, które są wyjątkowo smaczne i stworzone na bazie mleka i cukru kokosowego. Dodatkowo nie zawierają glutenu, nie zawierają także laktozy i kazeiny).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podobnie jak w roku 2017, w światowy dzień mleka roślinnego zaangażują się również topowe wegańskie restauracje i kawiarnie. Lokale przez tydzień, od 22 sierpnia włącznie, będą oferowały specjalne zniżki na produkty na bazie mleka roślinnego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W tym roku oprócz warszawskich lokali do akcji przyłączyły się górnośląskie kawiarnie i Trójmiasto. Wśród stołecznych punktów są to m.in. Leonardo Verde, Vegestacja, Veg Deli, Youmiko Vegan Sushi, Tel Aviv, Lokal Dela Krem, w Trójmieście: Atelier Smaku, Avocado, Wajdeloty 25, a na Śląsku – 3 lokale Cafe Silesia (Katowice, Bytom, Tarnowskie Góry), Dobra Karma (Katowice), Kawiarnia Suplement (Bytom), Puffle (Tychy), Kawosz (Katowice).

Na profilu facebook ProVeg Polska oraz stronie internetowej worldplantmilkday.pl znaleźć będzie można pełną listę miejsc zaangażowanych w wydarzenie. Będzie też można przyłączyć się do akcji w trakcie trwania kampanii i wziąć czynny udział poprzez zgłoszenie własnej kawiarni lub restauracji.