Wśród publikacji znajdują się artykuły popularnonaukowe, porady ekspertów, wywiady z inspirującymi osobami, recenzje książek, zestawienia oraz rankingi.
Edutorial.pl to portal, który ma dostarczać wartościowych i merytorycznych treści, zachęcających do odważnego wyznaczania celów i ich realizowania oraz wiary we własne możliwości. W serwisie obok artykułów motywacyjnych znajdą się publikacje dotycząc nowych technologii, nauki i przedsiębiorczości. Jego redaktorzy kłaść będą silny nacisk na motywację, metody i techniki efektywnego wykorzystywania swojego potencjału i inwestowanie w rozwój osobisty. Mają również zachęcać do czytania książek i sięgania po ich cyfrowe wersje. Portal skierowany jest w szczególności do osób z wykształceniem wyższym i w trakcie nauki. – Aby być specjalistą w swojej dziedzinie nie wystarczy już ukończony kierunek studiów. Świat biegnie do przodu, więc jeśli chcemy za nim nadążyć, to musimy nieustannie się rozwijając. Edutorial ma nam w tym pomóc, poprzez artykuły poszerzające horyzonty, motywujące do działania, porady na temat najefektywniejszych metod edukacji oraz przedstawianie innowacyjnych rozwiązań i narzędzi technologicznych ułatwiających przyswajanie wiedzy – mówi Mikołaj Szymański, CEO KERRIS group. Jego zdaniem korzyści płynących z synergii edukacji i nowych technologii z roku będzie coraz więcej.
Zobacz również
Edutorial.pl na tle innych serwisów edukacyjnych wyróżnia się wysoką jakością merytoryczną publikowanych materiałów, nowoczesną „kafelkową” szatą graficzną oraz maksymalnie przyjazną użytkownikom kreacją, zaprojektowaną zgodnie z najnowszymi trendami przez specjalistów z agencji interaktywnej KERRIS.
KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L’Oréal Polska, Grupa LOTOS S.A., NUTRICIA Polska, Grohe Polska, Uber oraz czołowe domy mediowe. Uruchomienie specjalistycznego portalu edukacyjnego ma być kolejnym etapem rozwoju firmy oraz poszerzenia i zdywersyfikowania obszaru jej działalności.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing