Kurs dzięki zaangażowaniu licznych specjalistów zajmujących się różnymi dziedzinami komunikacji marketingowej pozwoli osobom biorącym udział w SSM spojrzeć holistycznie na planowanie, wdrażanie i ewaluację strategii komunikacji. Zajęcia potrwają przez 9 miesięcy i zakończą się w październiku.
– Najbliższa edycja Szkoły Strategii Marki rozpocznie się dosyć nietypowo, szybciej niż zwykle. Co bardzo nas cieszy! Spowodowane jest to zwiększonym zainteresowaniem ofertą szkoleniową SAR. Z tego względu zdecydowaliśmy się nie czekać i przyśpieszyliśmy start 9 edycji – tłumaczy Aneta Rzadkiewicz, managerka projektu.
Zobacz również
Szkoła Strategii Marki skierowana do osób zawodowo związanych z komunikacją marketingową, ma służyć poszerzaniu oraz porządkowaniu wiedzy, a także rozwijaniu kompetencji dzięki szerokiemu i różnorodnemu ujęciu podejmowanej tematyki. Ma ona również za zadanie przybliżać najnowsze trendy, narzędzia i metody komunikacji w dynamicznie zmieniającym się społeczeństwie.
Podczas zajęć kursanci przejdą przez zagadnienia obejmujące m.in. planowanie strategiczne, tworzenie i pozycjonowanie marki, wdrażanie strategii przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych narzędzi i kanałów – od planowania mediów po działania interactive i PR. W ramach 9. edycji SSM zaplanowane jest 28 zjazdów trwających po 8 godzin.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej informacji na temat SAR, pełnego programu i wykładowców zaangażowanych w SSM można znaleźć pod adresami: www.sar.org.pl/ i www.ssm.edu.pl/.
Słuchaj podcastu NowyMarketing