CHERRISSIMO to marka wyjątkowych pralin w delikatnej deserowej czekoladzie. Połączenie soczystej wiśni, zatopionej w intensywnym nadzieniu alkoholowym z dodatkiem naturalnego wiśniowego soku i okrytej czekoladą, to gwarancja niezapomnianej słodkiej przyjemności. Gwiazdą najnowszej kampanii „Daj się oczarować” została Katarzyna Glinka, aktorka teatralna i filmowa.
– Każda kobieta zasługuje na słodką przyjemność. Tym razem CHERRISSIMO zabiera nas do wiśniowego sadu. Zanurzony w likierze i zamknięty w czekoladce owoc zainspirował nas do stworzenia nowego świata wizualnego marki CHERRISSIMO. Ambasadorka marki, Katarzyna Glinka, idealnie reprezentuje przekaz nowej kampanii. Cieszę się, że klient zaufał i pozwolił nam zancymonić komunikację swojej marki – mówi Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka, Ancymony.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Połączenie odcieni różu i czerwieni daje efekt świeżości, i dodaje nowoczesności. Wyłamaliśmy się w ten sposób z kodów wizualnych kategorii. Zachowaliśmy klasę i elegancję, które są charakterystyczne dla CHERRISSIMO, jednocześnie rezygnując z dosłowności kompozycji i samej fotografii. Miałam przyjemność współpracować z marką w przeszłości i również się cieszę, że klient zdecydował się zaprosić nas do przetargu. To była naprawdę fajna produkcja, zrealizowana głównie w gronie przezdolnych kobiet – dodaje Roksana Wantulok, art directorka w Ancymonach.
Agencja Ancymony odpowiada za dobór ambasadorki, koncept kreatywny, realizację sesji zdjęciowej i stworzenie key visuala. Autorką zdjęć jest Weronika Kosińska. Kampania obecna jest w OOH oraz mediach społecznościowych. Katarzyna Glinka wspiera kampanię także w swoich kanałach social media. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]