M.E.A.L. to pierwsza w Polsce spożywcza marka militarna. Produkty M.E.A.L. cechuje wysoka kaloryczność, treściwe duże porcje oraz metalowe opakowania, które sprawdzają się w najbardziej ekstremalnych warunkach. M.E.A.L. to m.in. takie produkty jak konserwa żołnierska, grochówka, smalec oraz golonka. Marka M.E.A.L. wspiera fundację byłych żołnierzy Jednostki Wojskowej GROM.
W swojej pierwszej kampanii M.E.A.L. zachęca konsumentów do udziału w konkursie pt. „Operacja M.E.A.L.” prowadzonego na stronie www.operacjameal.pl. Zadaniem konkursowym jest przedstawienie w formie fotografii, jak produkty M.E.A.L. sprawdzają się na froncie codziennego użytku m.in. pod namiotem, w podróży lub w innej sytuacji, gdzie zdały bojowy egzamin. Do wygrania jest kurs strzelecki z byłymi operatorami GROM.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Akcji „Operacja M.E.A.L.” towarzyszy silna kampania w mediach offline i online. Kampania obejmuje m.in. działania sponsoringowe w telewizji, różne formaty reklamowe w prasie oraz działania performance i wizerunkowe m.in. na portalu społecznościowym Facebook oraz w Google.
Produkty M.E.A.L. należą do portfolio marki Arteta, którą od czerwca obsługuje do mediowy Vizeum. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing