To odsłona kampanii linii produktów WINIARY Pomysł na, która prezentuje nowe warianty smakowe „Leczo z tego, co jest pod ręką”, „Curry z tego, co zostało”, „Gulasz z tego, co się nawinie”. Tym samym wspiera również misję marki Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu, która dostarcza kulinarnych inspiracji w postaci prostych przepisów na wykorzystanie produktów dostępnych w każdym domu, pomaga w planowaniu posiłków, edukuje i kształtuje dobre nawyki, a także otwiera jadłodzielnie w całej Polsce.
– Misja Obiad to opowieść o parze, która staje przed wyzwaniem zrobienia obiadu ze składników, które akurat mają w kuchni. Z Pomysłem na – to co pod ręką, tworzy pyszne danie. I nic się nie marnuje! Wykorzystany w kampanii zabieg kreatywny podkreśla, że gdy gotowanie jest łatwe i intuicyjne, to komunikacja między gotującymi staje się równie prosta i przez to zabawna – mówi Marta Krakowska-Sochacz, account director Publicis Poland
Zobacz również
W ramach działań powstały spoty 30” i 15”, które będą emitowanie w telewizji, krótsze formaty video 6” i 10” do digitalu oraz kampania social media i kampania display. Publicis Poland należąca do struktur Publicis Worldwide odpowiada za strategię, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów. Spoty wyprodukowało Graffiti, a postprodukcją zajął się Chimney. Reżyserem jest Jan Foryś. Planowanie i zakup mediów było po stronie domu mediowego UM Thrive.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]