Wystartowała kampania „Oto jaka Loteriada” Totalizatora Sportowego

Wystartowała nowa kampania LOTERIADY Totalizatora Sportoweg. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz social media. Hasłem przewodnim kampanii jest „Oto jaka Loteriada”.
O autorze
1 min czytania 2021-07-02

Agencja Leo Burnett Warszawa drugi rok z rzędu przygotowała kreacje i realizuje na zlecenie Totalizatora Sportowego kampanię LOTERIADY, czyli letniej loterii, w której promuje wszystkie produkty z jego portfolio. W tym roku LOTERIADA to Letnie Igrzyska Nagród utrzymane – zarówno w warstwie wizualnej, jak i graficznej – w japońskim klimacie. W materiałach wideo zobaczymy nie tylko, jak w zeszłym roku, Conrado Moreno, ale także Misake, która wprowadzi widza w japoński klimat.

Kampania „Oto jaka Loteriada” będzie obecna we wszystkich kanałach komunikacji: w telewizji, internecie, w radiu, na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży. Podobnie, jak w ubiegłym roku ważną rolę pełnią działania w kanałach online oraz w social mediach, na które przygotowano specjalne materiały video. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa odpowiada za kreację kampanii, agencja mediowa Starcom za strategię mediową, planowanie i zakup mediów, a Prodigious za postprodukcję obrazu i dźwięku. Spoty wyprodukował Baltica Film.

Ta dająca chwilę beztroskiej radości z oglądania i wygrywania kampania potrwa do końca wakacji.

kk

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj