Wystartowała kampania promująca nową markę Tymbark Just Plants

Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet.
O autorze
1 min czytania 2023-05-19

Do tej pory można było mieć różne „ale” do napojów roślinnych, lecz zmienia to nowa marka Tymbark Just Plants i promująca ją kampania. Jej celem jest wprowadzenie na rynek serii produktów oraz rozwianie wątpliwości konsumentów dotyczących walorów tego rodzaju napojów. Działania będą realizowane w telewizji, internecie, w tym w mediach społecznościowych. Towarzyszy im hasło: „Tymbark Just Plants. Żadnych ale!”.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty telewizyjne (trzydziesto- i piętnastosekundowy), spoty sześciosekundowe przeznaczone do emisji w serwisie YouTube oraz formaty wideo i statyczne, przeznaczone do publikacji w mediach społecznościowych. Opracowano także key visual.

Nowa linia produktów Just Plants marki Tymbark obejmuje napoje na bazie owsa w kilku wariantach smakowych: owies, migdał-owies, soja-owies, kokos-owies, orzech laskowy-owies. W sprzedaży dostępny jest także wariant Tymbark Just Plants Barista Owies. Oprócz walorów smakowych, receptura napojów zapewnia wapń oraz witaminy D i B12, a także pozwala uzyskać apetyczną pianę. Producent podkreśla również, że nowe napoje są produkowane bez dodatku cukru.

Agencja Publicis Worldwide Poland odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją. To pierwsza kampania agencji dla nowej marki firmy Maspex Wadowice po wygraniu przetargu na obsługę budżetu reklamowego jesienią ubiegłego roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasza współpraca z firmą Maspex nabiera rozpędu, czego dowodem jest kolejny wygrany przetarg, tym razem na obsługę nowej marki Tymbark Just Plants. Bardzo dziękujemy za okazane zaufanie i docenienie dotychczasowej współpracy. Z jednej strony niezmiernie cieszymy się z nowego wyzwania, które możemy realizować dla znanej i lubianej marki, z drugiej zależy nam, by nowy projekt stał się fundamentem dla kolejnych wspólnych działań – powiedziała Kamila Roszkowska, Managing Partner w agencji Publicis Worldwide Poland.

Za produkcję spotów odpowiadał dział produkcji Grupy Maspex, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która wraz z Publicis Worldwide należy do struktur Publicis Groupe w Polsce. Spoty wyreżyserował Tomasz Knittel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się