Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność – zaledwie 17 kalorii w 100 ml soku pomidorowego Fortuna) i zachęcenie do ich spożywania. W spocie marka chwali się także zdobyciem aż trzech gwiazdek i prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak – Superior Taste.
Reklamy będą emitowane m.in. w TVP, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Po dużej kampanii Fortuny, która miała miejsce w lutym br. – jesienna akcja jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji soków pomidorowych i warzywnych Fortuna jako alternatywy dla słodkich przekąsek między posiłkami.
Zobacz również
Fortuna to wicelider w segmencie soków pomidorowych i warzywnych. W swoim portfelu posiada zarówno soki pomidorowe, dostępne w 3 wariantach smakowych, oraz soki warzywne dostępne w 5 wariantach smakowych. Soki te w zależności od rodzaju są dostępne w opakowaniach 1L i 0,3L.
Słuchaj podcastu NowyMarketing