W ramach akcji przygotowano 20 filmików z komentarzami Dyżurnego Satyryka Kraju. Będą się wyświetlać przykładowo przed teledyskami hip-hopowymi i disco polo, gameplayami, a także przed filmikami niektórych youtuberów.
– W latach 90. stworzyłem pierwszy polski YouTube. W programie Śmiechu Warte pokazywaliśmy śmieszne upadki, wypadki, niezdarne, urocze zwierzaki. Ludzie przesyłali nam swoje nagrania na VHS-ach, które potem puszczaliśmy w telewizji. Co niedzielę przyciągaliśmy przed telewizory 15 milionów widzów. Większość youtuberów o takich wynikach może tylko pomarzyć. Dlatego zdecydowałem się na ten projekt z x-komem, gdzie komentuję najpopularniejsze obecnie treści na YouTubie – mówi Tadeusz Drozda.
Zobacz również
– Oczywiście nasza akcja jest kampanią sprzedażową. Po każdym komentarzu znajduje się zaproszenie do x-komu na zakupy. Zatem jeżeli Pan Tadeusz narzeka na jakość współczesnego hip-hopu i odsyła do klasyków w stylu Kaliber 44, x-kom natychmiast sugeruje, że zawsze warto mieć przy sobie dobrą muzę i wypada jej słuchać na dobrym sprzęcie, a ten można znaleźć w naszym sklepie – dodaje Jakub Biel, communication manager w x-komie.
Twórcy akcji gorąco zachęcają do odnalezienia wszystkich 20 komentarzy Tadeusza Drozdy. Na przykład, jeżeli będziesz szukać na YT gameplayów czy innych poradników na temat gier, prawdopodobnie wyświetli Ci się inna kreacja z Tadeuszem Drozdą, niż kiedy Twoim celem będą filmy z serii Minecraft.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Natomiast poszukiwania nagrań z wypadków drogowych sprawią, że poznasz najnowszy żart Tadka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kapania na YouTubie wystartowała w poniedziałek 30 września br. i będzie trwać przez siedem dni.