Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl potrwa 5 tygodni. Spot reklamowy będzie emitowany w TVP, TVN, kanałach tematycznych TVN i Polsatu oraz w innych kanałach telewizyjnych. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki i zachęcenie pacjentów do korzystania z szybkiej i nowoczesnej formy umawiania wizyt lekarskich – przez internet.
Chociaż za pomocą ZnanyLekarz.pl zostało umówionych już blisko milion wizyt, to serwis wielu osobom kojarzy się głównie z miejscem wymiany informacji o lekarzach i specjalistach. Chcemy, żeby dzięki kampanii telewizyjnej więcej pacjentów dowiedziało się, że w ZnanyLekarz.pl nie tylko wybiorą lekarza, ale także zarezerwują wizytę za pomocą kilku kliknięć – komentuje Piotr Bożek, Dyrektor Marketingu w firmie DocPlanner, której częścią jest ZnanyLekarz.pl.
Zobacz również
Przyzwyczailiśmy się, że umówienie wizyty lekarskiej jest związane z koniecznością kontaktu telefonicznego z gabinetem lekarza. Jednak często zdarza się, że numer przychodni jest zajęty, bo na przykład wielu pacjentów próbuje skontaktować się z lekarzem równocześnie, albo nikt nie odbiera, bo gabinet jest już nieczynny lub lekarz akurat przyjmuje pacjenta. Z podobnym problemem boryka się bohater reklamy serwisu, któremu ból pleców uniemożliwia poruszanie się. Cały dzień próbuje dodzwonić się do lekarza, aż w końcu, zmęczony, zasypia w niewygodnej pozycji. Reklama pokazuje alternatywne i skuteczniejsze rozwiązanie, jakim jest rejestracja na wizytę przez ZnanyLekarz.pl – umówienie się do lekarza jest proste, trwa mniej niż minutę i jest dostępne 24/7.
Za koncept strategiczny i kreatywny odpowiada agencja Ars Thanea, natomiast za jej zaplanowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]