„Uda się” – pod tym hasłem ruszyła kampania launchująca zupełnie nową markę – mąkę Polkę. Mąka Polka, to produkt o ogromnym potencjale, ponieważ stoją za nią polskie Młyny Szczepanki oraz Karol Okrasa. Produkty mąki Polki mają być dostępne dla wszystkich Polek i Polaków dzięki ogólnopolskiej dystrybucji, wielokanałowej, ciepłej komunikacji i bardzo przystępnej cenie.
Koncept i strategia marki oraz produktów, identyfikacja wizualna, plan działań marketingowych oraz kreacja i realizacja kampanii launchującej, to efekt wielu miesięcy współpracy Młynów Szczepanki z agencją Advalue. Właśnie ruszyła emisja spotu w TV, z Karolem Okrasą w roli głównej. Działania komunikacyjne obejmują również digital, SoMe i prasę handlową.
Zobacz również
– Karol jest świetnym fachowcem, doceniającym polską kuchnię i odkrywającym jej nieco zapomniane smaki. Wie o czym mówi i wie z czego gotować. Od początku to właśnie z Nim chcieliśmy współpracować – powiedziała Małgorzata Malinowska, wiceprezeska Młynów Szczepanki.
To właśnie historię Karola poznajemy we wzruszającym 30-sekundowym spocie, w którym inspiruje i motywuje kolejne pokolenia. Hasło kampanii „Uda się” podkreśla pozytywny, nowoczesny, nakierowany na przyszłość charakter marki, z którą „uda się wszystko, na co masz w życiu apetyt”.
– Mamy wieloletnie doświadczenie w produkcji wysokogatunkowych mąk i jesteśmy w tej dziedzinie fachowcami. Postanowiliśmy się tym doświadczeniem podzielić i wprowadzić na rynek nowy produkt. Zarówno zboże jak i nasze mąki podlegają dokładnym badaniom, które gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Produktów, do których wytworzenia używamy wyłącznie polskich zbóż. Biorąc to pod uwagę, oraz fakt, że jesteśmy polską, rodzinną firmą, założoną ponad 30 lat temu przez Pana Tadeusza Michalczyka, zdecydowaliśmy, że nazwa Polka jest idealna dla naszej nowej mąki. Ta nazwa od początku nam się spodobała i czuliśmy, że tak właśnie ma się nazywać. Okazuje się, że odbiorcy są ciekawi nowej mąki, ale ze sprawdzonego źródła, cały czas obserwujemy wzrost zainteresowania naszą Mąką Polką – powiedziała Małgorzata Malinowska, wiceprezeska Młynów Szczepanki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing