Kompleksowe działania Euvic Digital objęły przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję wideo, rekomendacje i zakup powierzchni reklamowych w internecie.
– W Inter Cars kładziemy szczególny nacisk na bogatą ofertę skierowaną do właścicieli różnych pojazdów oraz kompleksowość proponowanych usług. Kampania ma na celu podkreślenie tych atutów. Chcemy utrwalić wizerunek Inter Cars jako marki, która stanowi pierwszy wybór przy zakupie i montażu opon – mówi Magdalena Matela, e-commerce & omnichannel director w Inter Cars.
Zobacz również
Film przestawia trzech mężczyzn w obliczu sezonowej wymiany opon. Każdy z nich wybiera inny sposób, ale tylko jeden wie, że z pomocą Inter Cars wymiana może być naprawdę łatwa.
– Postanowiliśmy w nietuzinkowy i żartobliwy sposób opowiedzieć w filmie perypetie głównych bohaterów związane z wymianą opon. Akcja toczy się od momentu dostarczenia ich do kupującego przez sklep, poprzez przechowywanie między suszarką z praniem a łóżeczkiem dla dziecka, po pakowanie opon do przyciasnego miejskiego auta. To nie może się udać, ale można inaczej, właśnie z intercars.pl – mówi Adam Rudzki, creative lead w Euvic Digital (Euvic Performance).
Za produkcję spotu odpowiada Większe Logo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing