Wystartowała kampania wizerunkowa Inter Cars „Kierujemy się potrzebami kierowców”

Pod hasłem „Kierujemy się potrzebami kierowców” wystartowała kampania wizerunkowa firmy Inter Cars S.A. Obsługą strategiczną, kreatywną oraz mediową zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance).
O autorze
1 min czytania 2023-01-11

Kompleksowe działania Euvic Digital objęły przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję wideo, rekomendacje i zakup powierzchni reklamowych w internecie.

– W Inter Cars kładziemy szczególny nacisk na bogatą ofertę skierowaną do właścicieli różnych pojazdów oraz kompleksowość proponowanych usług. Kampania ma na celu podkreślenie tych atutów. Chcemy utrwalić wizerunek Inter Cars jako marki, która stanowi pierwszy wybór przy zakupie i montażu opon – mówi Magdalena Matela, e-commerce & omnichannel director w Inter Cars.

Film przestawia trzech mężczyzn w obliczu sezonowej wymiany opon. Każdy z nich wybiera inny sposób, ale tylko jeden wie, że z pomocą Inter Cars wymiana może być naprawdę łatwa.

– Postanowiliśmy w nietuzinkowy i żartobliwy sposób opowiedzieć w filmie perypetie głównych bohaterów związane z wymianą opon. Akcja toczy się od momentu dostarczenia ich do kupującego przez sklep, poprzez przechowywanie między suszarką z praniem a łóżeczkiem dla dziecka, po pakowanie opon do przyciasnego miejskiego auta. To nie może się udać, ale można inaczej, właśnie z intercars.pl – mówi Adam Rudzki, creative lead w Euvic Digital (Euvic Performance).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za produkcję spotu odpowiada Większe Logo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing