Po raz pierwszy strategią mediową oraz zakupem i optymalizacją kampanii video dla OSM Łowicz zajmuje się agencja mediowa Spark Foundry.
OSM Łowicz wprowadziła na rynek nowe opakowanie mleka Łowicz. Obecnie mleko łowickie, to jedyny na polskim rynku produkt, w którym zastosowano rozwiązanie szerokiej nakrętki, dzięki której karton jest otwierany i zamykany jednym ruchem, bez usuwania dodatkowych zawleczek.
Zobacz również
– Nowe opakowanie mleka Łowicz podnosi standard użytkowania i wygodę jego przechowywania. Rozwiązania technologiczne zastosowane przy produkcji kartonu plasują ten produkt w segmencie premium – mówi Joanna Kołodyńska, kierownik działu marketingu OSM Łowicz
Dodatkowym wyróżnikiem mleka łowickiego, podkreślającym regionalne pochodzenie produktu, są motywy nawiązujące do folkloru i tradycji regionu łowickiego.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]