Wystartowała nowa kampania Orange Polska „Korzystaj z internetu do bezkońca” komunikująca wakacyjną ofertę

22 czerwca wystartowała kampania promująca nową wakacyjną ofertę Orange Polska – „Korzystaj z internetu do bezkońca”. Za strategię mediową kampanii online i offline, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media (Group One).
O autorze
0 min czytania 2023-06-22

Z początkiem wakacji Orange Polska ruszyło z komunikacją nowej wakacyjnej oferty. Z usługi 600 odnawialnych co miesiąc gigabajtów skorzystać mogą osoby, które zdecydują się przedłużyć lub przenieść umowę, wybierając abonament komórkowy na 24 miesiące w Planie L.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy budująca świadomość wśród konsumentów kampania reklamowa „Korzystaj z internetu do bezkońca”, realizowana w TV, digitalu oraz w radio. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media. Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.

Działania promocyjne potrwają do 16 sierpnia br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj