Z początkiem wakacji Orange Polska ruszyło z komunikacją nowej wakacyjnej oferty. Z usługi 600 odnawialnych co miesiąc gigabajtów skorzystać mogą osoby, które zdecydują się przedłużyć lub przenieść umowę, wybierając abonament komórkowy na 24 miesiące w Planie L.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy budująca świadomość wśród konsumentów kampania reklamowa „Korzystaj z internetu do bezkońca”, realizowana w TV, digitalu oraz w radio. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media. Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Działania promocyjne potrwają do 16 sierpnia br.