Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Wystartowała nowa kampania Otomoto pod hasłem „Otomoto. Łatwiejsza strona życia”

Seria filmów, które są głównym motorem kampanii, udowadnia, że dzięki OTOMOTO samo znalezienie samochodu to najłatwiejsza czynność na świecie, natomiast reszta, to już przysłowiowe samo życie, często pełne zabawnych wyzwań związanych z dalszym użytkowaniem pojazdu.
O autorze
0 min czytania 2022-05-04

W nowej kampanii OTOMOTO pokazuje, że jest serwisem w modelu „wszystko pod jednym dachem”, gdzie użytkownicy z łatwością mogą znaleźć samochód, sprawdzić jego historię oraz wybrać opcje finansowania zakupu.

Przygotowane spoty „Samochód rodzinny” i „Pierwszy samochód” pojawią się w ogólnopolskiej telewizji, w kanałach tematycznych oraz w kinach.


Dodatkowo stworzono także specjalny content do realizowania zintegrowanych działań w internecie, obejmujących kampanię display oraz komunikację w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie nowej platformy komunikacji i realizację wielokanałowej kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która w marcu 2022 roku wygrała przetarg na te działania. Spoty wyreżyserowała Martyna Iwańska, a wyprodukował dom produkcyjny Lucky Luciano. Zakupem mediów zajął się Media Concept.

Słuchaj podcastu NowyMarketing