W okresie letnio-wakacyjnym Jush chce wyjść ze swoją ofertą do aktualnych i potencjalnych klientów, którzy w wiosennych i letnich miesiącach coraz więcej czasu spędzają poza domem, na świeżym powietrzu, plażując i relaksując się. Oferta dostaw Jush została dostosowana do tego trybu spędzania czasu.
Za kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital.
Zobacz również
Mocną stroną kampanii „Latem dowozimy też w plener” są ilustracje stworzone przez PZL. Będą istotnym elementem brand designu, podstawą do budowania spójnego świata wizualnego w różnych kanałach komunikacji w nadchodzących miesiącach.
Interesującym elementem jest także wykorzystanie połączenia części fotograficznej z częścią ilustracyjną, gdzie w otoczeniu wyrazistej kolorystyki następuje szczególna interakcja między rzeczywistymi postaciami i dorysowanym do nich światem.
Kampania wystartowała 01 czerwca i pot rwa do końca sierpnia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Warto też dodać, że pierwszym efektem współpracy był spot radiowy promujący aplikację Jush, który emitowany był kwietniu tego roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Grażyna Jastrzębska, Agnieszka Żylińska-Rękas, Tytus Klepacz. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio Sparta Film.