Wystartowała nowa, letnia kampania Jush

Marka podkreśla, że jest tam, gdzie jej klienci, o czym mówi jasno tytuł kampanii: „Latem dowozimy też w plener”.
O autorze
1 min czytania 2022-06-15

W okresie letnio-wakacyjnym Jush chce wyjść ze swoją ofertą do aktualnych i potencjalnych klientów, którzy w wiosennych i letnich miesiącach coraz więcej czasu spędzają poza domem, na świeżym powietrzu, plażując i relaksując się. Oferta dostaw Jush została dostosowana do tego trybu spędzania czasu.

Za kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital.

Mocną stroną kampanii „Latem dowozimy też w plener” są ilustracje stworzone przez PZL. Będą istotnym elementem brand designu, podstawą do budowania spójnego świata wizualnego w różnych kanałach komunikacji w nadchodzących miesiącach.

Interesującym elementem jest także wykorzystanie połączenia części fotograficznej z częścią ilustracyjną, gdzie w otoczeniu wyrazistej kolorystyki następuje szczególna interakcja między rzeczywistymi postaciami i dorysowanym do nich światem.   

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wystartowała 01 czerwca i pot rwa do końca sierpnia.

Warto też dodać, że pierwszym efektem współpracy był spot radiowy promujący aplikację Jush, który emitowany był kwietniu tego roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Grażyna Jastrzębska, Agnieszka Żylińska-Rękas, Tytus Klepacz. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio Sparta Film.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się