W okresie letnio-wakacyjnym Jush chce wyjść ze swoją ofertą do aktualnych i potencjalnych klientów, którzy w wiosennych i letnich miesiącach coraz więcej czasu spędzają poza domem, na świeżym powietrzu, plażując i relaksując się. Oferta dostaw Jush została dostosowana do tego trybu spędzania czasu.
Za kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital.
Zobacz również
Mocną stroną kampanii „Latem dowozimy też w plener” są ilustracje stworzone przez PZL. Będą istotnym elementem brand designu, podstawą do budowania spójnego świata wizualnego w różnych kanałach komunikacji w nadchodzących miesiącach.
Interesującym elementem jest także wykorzystanie połączenia części fotograficznej z częścią ilustracyjną, gdzie w otoczeniu wyrazistej kolorystyki następuje szczególna interakcja między rzeczywistymi postaciami i dorysowanym do nich światem.
Kampania wystartowała 01 czerwca i pot rwa do końca sierpnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Warto też dodać, że pierwszym efektem współpracy był spot radiowy promujący aplikację Jush, który emitowany był kwietniu tego roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Grażyna Jastrzębska, Agnieszka Żylińska-Rękas, Tytus Klepacz. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio Sparta Film.