Wystartowała SEM Academy skierowana do studentów

Wystartowała rekrutacja do SEM Academy, darmowego programu szkoleniowego agencji SalesTube. Projekt SEM Academy to cykl bezpłatnych szkoleń skierowany do studentów. W ciągu dziewięciu 3-godzinnych spotkań uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu płatnych działań marketingowych w wyszukiwarce Google.
O autorze
2 min czytania 2020-02-28

Młodzi ludzie są świadomi wyzwań jakie czekają ich w erze przemysłu 4.0, w której tak duże znaczenie mają nowoczesne technologie, inteligentne urządzenia, automatyzacja procesów, przemysłowy internet, dane czy search engine marketing. Ale nie wszyscy studenci na etapie wyboru kierunku, a nawet na IV czy V roku wiedzą, jak pokierować swoją karierą i jak wybrać zawód z potencjałem na rozwój w przyszłości.

SEM Academy to autorski program szkoleniowy SalesTube skierowany głównie do studentów będących na ostatnim roku studiów, którzy chcą zdobyć za darmo ogromną dawkę wiedzy, którą będą mogli wykorzystać budując swoją ścieżkę zawodową. Kompetencje, jakie są potrzebne aby rozpocząć pracę w branży SEM to przede wszystkim logiczne myślenie i otwarta głowa, dlatego jest to kierunek kariery, który mogą wybrać studenci wszystkich kierunków m.in.: matematyki, filologii, psychologii a nawet filozofii. Najważniejsze jest praktyczne przygotowanie, warsztat z narzędzi, platform i metodologii pracy, które są podstawą programu.

Studia nie są już gwarancją pracy

Stworzenie SEM Academy jest odpowiedzią na potrzeby studentów. Tylko 32% studentów twierdzi, że studia dobrze przygotowują do pracy, ale już 82% z nich uważa, że warto odbywać w trakcie studiów staże i praktyki. Według 61% studentów i absolwentów, to właśnie dodatkowe aktywności pomogły im praktycznie przygotować się do pracy. 57% z młodych, którzy wkrótce wkroczą na rynek pracy uważa, że dzięki warsztatom i szkoleniom nabyli konkretne umiejętności twarde, np. wykorzystania oprogramowania*.

SEM Academy pozwala zatem na zwiększenie swojej konkurencyjności wśród innych absolwentów, ale także daje realną szansę na znalezienie zatrudnienia w największej niezależnej grupie mediowej w Polsce, Group One. Najlepsi absolwenci otrzymają propozycję pracy w dziale SEM agencji SalesTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czym jest SEM

SEM czyli Search Engine Marketing to działania online marketingowe, których zadaniem jest wyraźna poprawa widoczności określonej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Marketing w wyszukiwarce powstał z potrzeby wyróżnienia się z setek ofert oraz dopasowania propozycji danej firmy czy marki do spersonalizowanych potrzeb konsumentów. SEM pozwala podsuwać usługi i produkty osobom, które mogą być nimi zainteresowane. Skąd wiadomo, kto i czego potrzebuje? Użytkownicy, w zależności od tego, na jakim są etapie podejmowania decyzji zakupowych, wyszukują produkty i usługi w wyszukiwarce Google na różne sposoby. W zależności od słowa kluczowego możemy dopasować reklamę i odpowiedzieć na aktualną potrzebę danego użytkownika. To zwiększa prawdopodobieństwo, że wybierze ofertę, którą SEMowcy właśnie wypromowali. Większość z nas bowiem sięga po te informacje czy produkty, które pokazują się na samej górze wyszukiwania. Tym bardziej, jeśli pojawia się tam to, o czym właśnie pomyśleliśmy…

Jak wygląda praktyczne przyuczenie do zawodu SEMowca

Darmowy program szkoleniowy dla studentów został przygotowany w oparciu o wiedzę i doświadczenie najlepszych ekspertów na rynku. Każdy uczestnik w trakcie warsztatów posiądzie:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • umiejętność tworzenia i uruchamiania kampanii w searchu, GDN i YouTube,
  • wiedzę, czym są konwersje i remarketing oraz jakie warunki muszą być spełnione, żeby ich pomiar był na najwyższym poziomie,
  • dostęp do tajników Google Analytics – poznasz podstawowe wskaźniki i nauczysz wyciągać najbardziej przydatne dane,
  • doświadczenie w pracy w agencji e-commerce,
  • pewność, czy świat SEM jest właśnie dla niego.

Zgłosić może się każdy, kto jest zainteresowany nowymi technologiami oraz rynkiem mediów, posiada umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z przeprowadzonych analiz. Kluczowe są także: chęć uczenia się, zaangażowanie oraz gotowość podejmowania nowych wyzwań i możliwość rozpoczęcia współpracy na pełen etat po zakończeniu SEM Academy. Więcej informacji znajduje się na stronie semacademy.salestube.pl/.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się