Okres świąteczny to czas pełen refleksji, zadumy i radości, który spędzamy z najbliższymi. To również okres obdarowywania się prezentami. Właśnie do nich nawiązuje tegoroczna kampania mBanku. Bank zachęca Polaków, aby świąteczne upominki były nietuzinkowe, zaskakujące, przywołujące wspomnienia. To właśnie dzięki nim stajemy się bogatsi – tworzymy nowe, wartościowe chwile, które na długo pozostaną w naszej pamięci.
W ramach kampanii powstał spot wizerunkowy „Bądź bogatszy”. Działania promocyjne prowadzone są także w kanałach social media, w tym na YouTube. Akcji towarzyszą również aktywności kontentowe (artykuły, współpraca z fanpage Krótka Historia Jednego Zdjęcia) realizowane razem z Plistą. Akcję świąteczną wspiera Zosia Zborowska.
Zobacz również
Równolegle do spotu promowany jest konkurs, którego tematem przewodnim są… fotografie.
– Inspirację do niestandardowych działań czerpiemy m.in. z mediów społecznościowych mBanku, w których spotykamy na co dzień naszych klientów. Wiemy, że dla nich mBank to nie tylko konta, ale też pomysłowe rozwiązania, które poprawiają jakość i wygodę życia. Pomyśleliśmy, że nasz program do edycji zdjęć pomoże im przygotować niezwykły prezent bliskim. Pomysł się spodobał i zdjęć przybywa każdego dnia. Jesteśmy przekonani, że to będą święta bogatsze o ciekawe spotkania i wyjątkowe wspólne chwile – mówi Dorota Wyszomirska, specjalistka ds. marketingu i mediów społecznościowych w mBanku.
Kampania potrwa do 24 grudnia br. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, kreację stworzyła agencja Grey.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing