Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów ALDI

W te święta ALDI ma to COŚ – świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję.
O autorze
1 min czytania 2021-11-30

– W komunikacji wykorzystany został motyw przygotowań świątecznych oraz wyjątkowa atmosfera świąt w każdym miejscu: w domu, na zakupach, a nawet w drużynie Mikołaja. Pozytywna atmosfera i humor spotu niosą w świat przesłanie, że ALDI ma to COŚ wyjątkowego dla każdego! Nawet dla reniferów Mikołaja – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce.

Wśród produktów promowanych przez ALDI w okresie świątecznym znajdą się między innymi wyjątkowe ciastka korzenne, czy kultowa już czekolada z okienkiem Orzechowa. COŚ dobrego, świeżego i pysznego, jak słoneczne pomarańcze i słodkie mandarynki. COŚ na świąteczny stół – piękny serwis obiadowy, czy zestaw kawowy dla 6 osób, COŚ dla fanów klocków LEGO, czy wyjątkowe swetry, sukienki dla niej i dla niego z certyfikowanym kaszmirem, idealne na prezent i na chłodne dni.

Kampania rusza z końcem listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych&Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio&Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspectdom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj