Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Wystartuj w biegu „Czas na wzrok” 12 października i podaruj potrzebującym dzieciom lepszą przyszłość

Tylko do 30 września, trwa rejestracja do 2. Charytatywnego Biegu „Czas Na Wzrok", zorganizowanego przez Grupę Essilor. Każdy zawodnik to jedna para okularów dla porzuconych i osieroconych dzieci.
O autorze
2 min czytania 2019-09-13

Dzieci, które są pod opieką Stowarzyszenia, a także rodzin zastępczych, to maluchy po trudnych przejściach, często zaniedbane pod względem emocjonalnym, edukacyjnym czy zdrowotnym.

– Często zdarza się, że dzieci, które trafiają pod opiekę naszej organizacji, musimy gruntownie przebadać, to dzieci, które nigdy nie były u dentysty, u okulisty czy innych specjalistów, dla Rodzin SOS i rodzin zastępczych zorganizowanie i często opłacenie takich wizyt, to bardzo duży wydatek, nie mówiąc już o zakupie okularów. Dlatego tak jesteśmy wdzięczni za pomoc takich firm jak grupa Essilor i wszystkich osób, które dla nas biegają – mówi Barbara Rajkowska, dyrektor krajowa Stowarzyszenia.

Stowarzyszenie z Grupą Essilor współpracuje już od ponad 3 lat. W ubiegłych latach w ramach akcji „SOS dla Wzroku”, pracownicy grupy- wolontariusze przebadali dzieciom wzrok, a tym, które potrzebowały korekcji, Grupa Essilor bezpłatnie przekazała okulary korekcyjne.

W 2018 roku zostało przebadanych 55 dzieci, a od początku 2019 aż 65, teraz kolejne dzieci czekają na swoje okulary, które „wybiegają” im uczestnicy już drugiego Charytatywnego Biegu Czas Na Wzrok!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie będzie miało miejsce 12 października w tygodniu obchodów Światowego Dnia Wzroku. Grupa Essilor przekaże tyle par okularów korekcyjnych, ilu zawodników weźmie udział w Biegu Głównym. W zeszłym roku w biegu wzięło udział 1000 osób i ponad 50 gwiazd.

– W tym roku mamy nadzieję na jeszcze większą frekwencję. W biegu pobiegnie wiele gwiazd takich jak: Małgorzata i Radosław Majdanowie, Anna Dereszowska, Beata Sadowska, Kasia Cichopek czy Magda Bereda i wiele innych osób, którym los potrzebujących dzieci nie jest obojętny. Sama nie raz widziałam zachwyt w oczach dziecka, które dostają od nas nowe okulary i jest to niezwykłe uczucie i ogromna satysfakcja. Wszyscy, którzy pobiegną w biegu „Czas na wzrok”, mogą jej doświadczyć! Naprawdę warto pomagać! – mówi Justyna Skrzypek z Grupy Essilor.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak wynika z obserwacji ekspertów Stowarzyszenia, każda para okularów jest dla dzieci z pieczy zastępczej czy rodzin w potrzebie szansą na lepszą przyszłość. Dzięki poprawie wzroku dzieci lepiej się komunikują, osiągają lepsze wyniki w nauce czy po prostu są pewniejsze siebie. Chętniej podejmują wyzwania i nawiązują nowe relacje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce od ponad 35 lat pomaga dzieciom pozbawionym opieki rodziców oraz tym z rodzin w trudnej sytuacji życiowej. Obecnie ma pod opieką 1530 potrzebujących dzieci. Jest częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages, obecnej w 136 krajach świata.

Stowarzyszenie prowadzi 4 SOS Wioski Dziecięce, gdzie opuszczone i osierocone dzieci znajdują troskliwy dom, rodzinną opiekę bezpieczeństwo.. Równolegle do opieki zastępczej, rozwijane są również działania profilaktyczne, w ramach Programu „SOS Rodzinie”, którego celem jest ochrona dzieci przed utratą opieki i zapewnienie im kompleksowego wsparcia.