Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Wytańcz witaminy! Unikalny spot reklamowy z udziałem laureatów konkursu Kubusia

Czy można wytańczyć witaminy? Można! Wiosną, przekonało się o tym prawie 300 000 osób, które bawiły się z aplikacją „Wytańcz witaminy”. Dodatkowo - ponad 3600 dzieci zgłosiło swój taniec z Kubusiem do konkursu „Wytańcz witaminy”.
O autorze
0 min czytania 2014-08-26

Specjalnie na potrzeby kampanii stworzona została aplikacja konkursowa. Centralnym jej elementem jest animowany film zrealizowany w 3D, w którym Kubuś prezentuje swój układ taneczny w rytm muzyki zaczerpniętej z jednego z hitów wszechczasów. Słowa piosenki mówią natomiast o sile płynącej z witamin ABC. Kubuś zaprasza do zabawy na stroniewww.kubus.pl. Aplikacja jest również dostępna w wersji na urządzenia mobilne na platformach IOS i Android. Finalnym punktem kampanii jest unikalny spot z udziałem laureatów i finalistów tanecznego konkursu. Reklama, utrzymana w energicznym, rytmicznym klimacie, prezentuje zmagania najmłodszych z witaminowym układem. Kubuś nagrodził je atrakcyjnymi nagrodami i wyróżnieniami.

Zapraszamy do zabawy z taneczną aplikacją Kubusia „Wytańcz Witaminy”:

iOS
Android

Witaminowy spot Kubusia

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj