Z okazji trwających Mistrzostw Europy w piłce nożnej wytwórnia QueQuality przygotowała niespodziankę dla fanów futbolu i muzyki. Na oficjalnej stronie można zamówić w przedsprzedaży limitowane piłkarskie koszulki. Cały dochód ze sprzedaży oraz dodatkowe 10% wytwórnia przeznaczy na wsparcie reprezentacji Polski w piłce nożnej osób niewidomych.
W pracach nad projektem koszulki wzięły udział dzieciaki z Akademii Piłkarskiej Orzeł Źlinice. Przedsprzedaż piłkarskich koszulek z logo QueQuality dostępna jest na stronie queshop.pl/quequality-clth-2/quequality-football-tee
Zobacz również
Cały zysk ze sprzedaży oraz dodatkowe 10% QueQuality przeznaczy na wsparcie reprezentacji Polski w piłce nożnej osób niewidomych (Blind Football) w przygotowaniu do Mistrzostw Europy w Bukareszcie.
QueQuality aktywnie wspiera opolski klub LZS Orzeł Źlinice oraz przylegającą do niego akademię piłkarską. Od początu maja w ufundowanych przez wytwórnię koszulkach trenują zawodnicy z grupy żaków, a także seniorska drużyna Orzeł Źlinice.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]