Tym razem do akcji dla nowego antyperspirantu adidas cool & care 6 w 1 poza Ambasadorkami Stretecom zostały zaproszone fanki Ewy Chodakowskiej, wyłonione poprzez konkurs rekrutacyjny.
Rekrutacja Ambasadorek adidas była wieloetapowa i wykraczała poza społeczność ekspertów Streetcom. Ewa Chodkowska, która jest ambasadorką marki, zaprosiła do niej również swoje fanki. Panie kompletowały kilkuosobowe drużyny w specjalnie stworzonej aplikacji, tak aby w trakcie kampanii, oprócz testowania produktu, mogły też wykonywać cotygodniowe zadania wraz ze swoimi koleżankami. Łącznie wybrano 1000 osób, które przez najbliższe 6 tygodni podejmą „wyzwanie adidas 6 w 1”.
Zobacz również
Ambasadorki testować będą nowy antyperspirant adidas cool & care 6 w 1, a ich koleżanki inne warianty tego kosmetyku. Razem będą sprawdzać skuteczność produktów adidas cool & care. Dlatego co piątek otrzymają zadanie do wykonania. Będzie ono zachęcać do wspólnych aktywności fizycznych, które teamy (Ambasadorka i jej przyjaciółki) mają wykonać razem podczas weekendowego spotkania. Pięć drużyn, które okażą się najbardziej aktywne zostanie zaproszone na wspólny trening z Ewą Chodakowską. Marka adidas ufundowała również zestawy treningowe dla najbardziej wyróżniającej się drużyny spośród finałowej piątki.
Po zakończeniu kampanii 30 najbardziej zaangażowanych Ambasadorek weźmie udział w Programie Lojalnościowym adidas i przez kolejne 3 miesiące otrzymywać będzie zestawy kosmetyków.
Estymowany zasięg kampanii wyniesie ponad 750 000 kontaktów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing