#WyzwaniePrzyjęte, czyli jak marki wyglądały za młodu

#WyzwaniePrzyjęte, czyli jak marki wyglądały za młodu
Media społecznościowe podbija nowa akcja pod hasłem #WyzwaniePrzyjęte, w ramach której użytkownicy publikują swoje zdjęcia z dzieciństwa. Na viralowy challenge odpowiedziały już także niektóre marki.
O autorze
0 min czytania 2020-03-24

Od kilku dni w mediach społecznościowych coraz częściej możemy zauważyć zdjęcia przedstawiające naszych znajomych jak wyglądali za młodu. Użytkownicy okraszają je hashtagiem #WyzwaniePrzyjęte, a następnie oznaczają kilka innych osób, by i oni opublikowali swoje zdjęcia z dzieciństwa.

I choć dokładnie nie wiadomo, z jakiego powodu powstała ta akcja, to niewątpliwie staje się ona coraz popularniejsza i każdego dnia dołącza do niej więcej osób. W tym m.in. znane marki. 

Swoimi kreacjami pochwaliły się już takie brandy, jak Netflix, Lenovo czy też Lasy Państwowe. Najciekawsze odpowiedzi na viralowy challenge przedstawiamy poniżej:

#1 Netflix

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#2 Lenovo Polska

#3 Opel

#4 Acer

#5 Fundacja Zaczytani

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#6 Motorola

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#7 Lasy Państwowe

#8 Mercedes-Benz Mojsiuk

#9 Dolnośląskie Centrum Filmowe