Michał Chrościcki związany jest z agencją od dwóch lat. Dotychczasowo obejmował stanowisko Social Media Analyst. Od września tego roku w ramach zmian struktury wzmocnił dział strategii na stanowisku Interactive Strategy Planner.
Zobacz również
W ramach zmian do zespołu dołączyły również dwie nowe osoby. Martyna Willim – Małuj objęła stanowisko Content Designera. Do jej zadań należy tworzenie treści na profile Facebooka oraz Instagrama. Swoje doświadczenie zdobywała w branży dziennikarskiej i PR. Od dwóch lat zajmuje się zarządzaniem profilami w mediach społecznościowych. W kręgu jej zainteresowań znajduje się marketing internetowy, media, blogosfera, polityka, literatura, muzyka, film oraz kulinaria.
Do Mint Media dołączyła również Anna Sadowy na stanowisku Account. Odpowiada za obsługę ważnych i nowych klientów. Poprzednio pracowała jako Account Executive w Leo Brunett, VIACOM oraz Publicis. Od czasów studiów interesuje się reklamą, na uczelni wybrała specjalizację – psychologia marketingu. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej, sportów wodnych, eksperymentów kulinarnych, polskiej literatury oraz social mediów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing