Wzmocnienia i zmiany w Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyły dwie osoby – Anna Sadowy i Martyna Willim – Małuj. Dział strategii powiększył zaś obecny pracownik – Michał Chrościcki.
O autorze
1 min czytania 2016-09-12

Michał Chrościcki związany jest z agencją od dwóch lat. Dotychczasowo obejmował stanowisko Social Media Analyst. Od września tego roku  w ramach zmian struktury wzmocnił dział strategii na stanowisku Interactive Strategy Planner. 

W ramach zmian do zespołu dołączyły również dwie nowe osoby. Martyna Willim – Małuj objęła stanowisko Content Designera. Do jej zadań należy tworzenie treści na profile Facebooka oraz Instagrama. Swoje doświadczenie zdobywała w branży dziennikarskiej i PR. Od dwóch lat zajmuje się zarządzaniem profilami w mediach społecznościowych. W kręgu jej zainteresowań znajduje się marketing internetowy, media, blogosfera, polityka, literatura, muzyka, film oraz kulinaria. 

Do Mint Media dołączyła również Anna Sadowy na stanowisku Account. Odpowiada za obsługę ważnych i nowych klientów. Poprzednio pracowała jako Account Executive w Leo Brunett, VIACOM oraz Publicis. Od czasów studiów interesuje się reklamą, na uczelni wybrała specjalizację – psychologia marketingu. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej, sportów wodnych, eksperymentów kulinarnych, polskiej literatury oraz social mediów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing