Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Pilsnera na walkę z nowotworami u mężczyzn.
Projekt Movember zainicjowała w 2003 r. w Australii grupa zapaleńców, którzy poprzez zapuszczanie wąsów chcieli przypomnieć o problemach zdrowotnych mężczyzn i zachęcić ich do badań. Z biegiem lat przerodził się on w globalny ruch i rozprzestrzenił na wiele krajów, zaś w Polsce jest obecny od 2014 r. W tym roku wąsaty listopad wspiera akcją „Wzór piwnych wąsów” marka Pilsner Urquell.
Zobacz również
Zaprasza ona miłośników doskonałego czeskiego piwa, pierwszego na świecie złocistego lagera, jak również wszystkich sympatyków akcji – bez względu na płeć – by zrobili sobie zdjęcie z wąsami i wrzucili je na Instagram z hasztagiem #wzórpiwnychwąsów. Za każde otagowane zdjęcie Pilsner przekaże 1 zł na badania profilaktyczne, które mają służyć wykrywaniu męskich chorób, m.in. raka prostaty. Marka planuje przeznaczyć na ten cel do 20 tys. zł.
– Tak jak Pilsner Urquell zainspirował wielu piwowarów do warzenia krystalicznych, złocistych piw zwanych lagerami, tak akcja „Wzór piwnych wąsów” – mamy nadzieję – stanie się zachętą dla panów do zwrócenia baczniejszej uwagi na swoje zdrowie – mówi Krzysztof Wardzyński, odpowiedzialny w Kompanii Piwowarskiej za aktywacje marki Pilsner Urquell. – Wierzymy, że upodobanie Polaków do wąsów i czeskich piw zaowocują wspaniałą galerią, która przełoży się na środki pieniężne przekazane na badania.
Uwiecznić na fotografii można prawdziwe wąsy, wyhodowane specjalnie na tę okazję, ale też sztuczne, doklejone, a nawet… z piwnej piany. Te ostatnie można przyprawić sobie w jednym z kilkuset lokali w Polsce, serwujących piwo Pilsner Urquell na trzy czeskie sposoby. Akcja będzie w nich komunikowana za pomocą wafli, standów, plakatów i specjalnych wkładek do menu. Dodatkowo w pięciu wybranych lokalach – w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie – w listopadowe weekendy zaplanowano dla gości aktywacje pod hasłem „Wzór piwnych wąsów”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji można znaleźć pod linkiem, zaś mapa punktów objętych akcją „Wzór piwnych wąsów” znajduje się tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing