Granie w gry komputerowe to dla wielu osób jeden z ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu. Xbox w porozumieniu z firmą McCann London postanowiły ułatwić dostęp do tej rozrywki również osobom z niepełnosprawnościami i tak powstał Xbox Adaptive Joystick. Rozwiązanie umożliwiające jeszcze łatwiejsze granie w gry na konsoli przez osoby z niepełnosprawnościami zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas targów gamescom w Kolonii. Gadżet jest kolejnym efektem pracy m.in. nad Xbox Adaptive Controllerem, wypuszczonym na rynek w 2018 roku.
Promocja Xbox Adaptive Joysticka obejmuje m.in. klip wideo opublikowany w internecie. Widzimy w nim graczy prowadzących rozgrywki na rozmaite sposoby. Zamiast operować joystickiem tradycyjną metodą, kciukami, dzięki gadżetowi można to robić m.in. przy pomocy wzroku. Reklama zostało dodatkowo wzbogacona kompozycją amerykańskiego muzyka Montella Jordana pt. „This Is How We Do It”.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Adaptive Joystick to coś więcej niż sprzęt; to oświadczenie. Chodzi o inkluzywność, wzmocnienie pozycji i zapewnienie większej liczbie osób dostępu do gier. Ponieważ gdy wszyscy grają, wszyscy wygrywamy. Ta kampania celebruje społeczność Xbox i sposób, w jaki grają, i mamy nadzieję, że zainspiruje więcej osób do odkrycia radości z gier – tłumaczy Jim Nilsson, dyrektor kreatywny, McCann London.
Zdjęcie główne: YouTube
PS „Considering What?”: Channel 4 pokazuje, że paraolimpijczycy to elitarni sportowcy, a nie zawodnicy, którzy pokonują swoje słabości
Channel 4 ruszył z kampanią „Considering What?”. W ramach akcji powstał klip promujący Igrzyska Paraolimpijskie w Paryżu. Film ma pokazać, że sportowcy z niepełnosprawnościami to elitarni zawodnicy, a nie tacy, którzy „pokonują” swoją codzienność.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing