XBRAND Sponsoring z trenerem Adamem Nawałką dla marki Play

XBRAND Sponsoring reprezentujący p. Adama Nawałkę doprowadził do podpisania umowy pomiędzy trenerem, a P4 Sp z o.o., właścicielem marki PLAY. W ramach zawartego porozumienia p. Adam Nawałka będzie ambasadorem i twarzą marki Play.
O autorze
0 min czytania 2016-03-17

Pierwszy etap kampanii reklamowej Play z udziałem p. Adama Nawałki rozpocznie się na początku kwietnia i będzie dotyczył nowego programu dla klientów biznesowych Play dla Firm o nazwie „FAIR PLAY”. W ramach kampanii przewidziane są spoty reklamowe w tv i radio, materiały outdoor, materiały BTL  oraz działania interactive.

XBRAND Sponsoring specjalizuje się w marketingu sportowym, w tym przede wszystkim w sprzedaży pakietów sponsorskich do wydarzeń sportowych, praw do wizerunku sportowców i trenerów oraz realizacji działań komunikacyjnych wykorzystujących sponsoring sportu.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj