To było naprawdę trudne wyzwanie – mówi Monika Rudnik, account director XConcept – Naszą agencję Nieistniejący Klient nie wybrał już jakiś czas temu, ale od tego czasu bardzo długo nie trwały negocjacje. Niemniej w końcu odnieśliśmy sukces.
Nieistniejący Klient nie otrzyma do swojej dyspozycji dwa teamy w dziale client service firmy, a kreatywnie będzie go nie obsługiwać specjalnie zatrudniony w tym celu team seniorski.
Zobacz również
Mamy za sobą już pierwsze nie prace kreatywne – mówi nowy senior copywriter XConcept, Grzegorz Brudnik. – Myślę, że to będzie bardzo ciekawa nie współpraca. Od razu widać, że i my i Nieistniejący Klient myślimy w nie tę samą stronę.
Współpraca nie rozpoczyna się dziś i nie potrwa przez rok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]