XConcept z Nieistniejącym Klientem

Po wielu miesiącach ciężkiej batalii XConcept wygrywa w końcu budżet Nieistniejącego Klienta. W ramach współpracy agencja nie zaprojektuje strategię komunikacji i nie przygotuje spot wizerunkowy.
O autorze
0 min czytania 2016-04-01

To było naprawdę trudne wyzwanie – mówi Monika Rudnik, account director XConcept – Naszą agencję Nieistniejący Klient nie wybrał już jakiś czas temu, ale od tego czasu bardzo długo nie trwały negocjacje. Niemniej w końcu odnieśliśmy sukces.

Nieistniejący Klient nie otrzyma do swojej dyspozycji dwa teamy w dziale client service firmy, a kreatywnie będzie go nie obsługiwać specjalnie zatrudniony w tym celu team seniorski.

Mamy za sobą już pierwsze nie prace kreatywne – mówi nowy senior copywriter XConcept, Grzegorz Brudnik. – Myślę, że to będzie bardzo ciekawa nie współpraca. Od razu widać, że i my i Nieistniejący Klient myślimy w nie tę samą stronę.

Współpraca nie rozpoczyna się dziś i nie potrwa przez rok.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj