– Jestem dumny, że ta prężnie rozwijająca się firma dostrzegła potencjał drzemiący w naszej ligowej siatkówce – mówi Artur Popko, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – Od lat konsekwentnie stawiamy na dużych partnerów, którzy chcą budować wspólne, długofalowe projekty. Mamy okazję rozpocząć współpracę z przedstawicielem świata cyfrowego, który w kolejnych latach będzie dla nas wszystkich niezmiernie ważny. Dziękuję Xiaomi za wybranie nas do współpracy, liczę że będzie ona bardzo owocna – dodaje Popko.
Marka Xiaomi obecna będzie podczas meczów PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata, TAURON Ligi, TAURON 1. Ligi, a także przy TAURON Pucharach Polski, meczach o Superpuchar, PreZero Grand Prix czy mistrzostw Polski Oldboyów.
Zobacz również
– Podpisanie umowy z firmą Xiaomi jest niewątpliwie sukcesem całej polskiej siatkówki – mówi Jacek Kasprzyk, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej. – Zainteresowanie potężnej, globalnej firmy świadczy o sile naszej dyscypliny popartej sukcesami reprezentacji narodowych i silnych lig. Pozyskanie tak poważnego sponsora technologicznego ułatwi nam wejście nowych technologii do tego co robimy. Będziemy korzystać z produktów firmy Xiaomi, które trafią nie tylko do warszawskiej centrali, ale także do naszych ośrodków w całej Polsce. Jest to dla nas pozytywny, nie tylko technologiczny kop do przodu – dodaje Kasprzyk.
– Jest nam niezmiernie miło, że możemy wesprzeć kolejny projekt sportowy. Siatkówka jest dyscypliną drużynową, w której jako kraj osiągamy znaczące sukcesy. Cieszymy się, że będziemy mogli stać się ich częścią oraz wspierać Polską Ligę Siatkówki i Polski Związek Piłki Siatkowej w ich rozwoju. Jestem też pewien, że nasza współpraca nie tylko przyczyni się do dalszej promocji siatkówki w Polsce, ale też zaowocuje licznymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszą znajomością naszej marki – powiedział Łukasz Bieniek, deputy country manager Xiaomi Polska.
Poza ekspozycją marki Xiaomi w rozgrywkach, którymi zarządza PLS, umowa obejmować będzie także wsparcie technologiczne produktami partnera.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing