Xiaomi zostało partnerem technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki i Polskiego Związku Piłki Siatkowej

Globalna marka Xiaomi została partnerem technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki oraz Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Gigant na rynku urządzeń mobilnych staje się częścią siatkarskiej rodziny na dwa najbliższe sezony.
O autorze
1 min czytania 2021-07-26

– Jestem dumny, że ta prężnie rozwijająca się firma dostrzegła potencjał drzemiący w naszej ligowej siatkówce – mówi Artur Popko, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – Od lat konsekwentnie stawiamy na dużych partnerów, którzy chcą budować wspólne, długofalowe projekty. Mamy okazję rozpocząć współpracę z przedstawicielem świata cyfrowego, który w kolejnych latach będzie dla nas wszystkich niezmiernie ważny. Dziękuję Xiaomi za wybranie nas do współpracy, liczę że będzie ona bardzo owocna – dodaje Popko.

Marka Xiaomi obecna będzie podczas meczów PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata, TAURON Ligi, TAURON 1. Ligi, a także przy TAURON Pucharach Polski, meczach o Superpuchar, PreZero Grand Prix czy mistrzostw Polski Oldboyów.

– Podpisanie umowy z firmą Xiaomi jest niewątpliwie sukcesem całej polskiej siatkówki – mówi Jacek Kasprzyk, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej. – Zainteresowanie potężnej, globalnej firmy świadczy o sile naszej dyscypliny popartej sukcesami reprezentacji narodowych i silnych lig. Pozyskanie tak poważnego sponsora technologicznego ułatwi nam wejście nowych technologii do tego co robimy. Będziemy korzystać z produktów firmy Xiaomi, które trafią nie tylko do warszawskiej centrali, ale także do naszych ośrodków w całej Polsce. Jest to dla nas pozytywny, nie tylko technologiczny kop do przodu – dodaje Kasprzyk.

– Jest nam niezmiernie miło, że możemy wesprzeć kolejny projekt sportowy. Siatkówka jest dyscypliną drużynową, w której jako kraj osiągamy znaczące sukcesy. Cieszymy się, że będziemy mogli stać się ich częścią oraz wspierać Polską Ligę Siatkówki i Polski Związek Piłki Siatkowej w ich rozwoju. Jestem też pewien, że nasza współpraca nie tylko przyczyni się do dalszej promocji siatkówki w Polsce, ale też zaowocuje licznymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszą znajomością naszej marki – powiedział Łukasz Bieniek, deputy country manager Xiaomi Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza ekspozycją marki Xiaomi w rozgrywkach, którymi zarządza PLS, umowa obejmować będzie także wsparcie technologiczne produktami partnera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing