Umowa zawarta jest na cały 2023 rok i obowiązywać będzie podczas 10 z 12 zaplanowanych gal, a 6 z tych wydarzeń będzie nosiło nazwę XTB KSW. W pozostałych przypadkach XTB będzie sponsorem strategicznym, podobnie jak w 2022 roku.
Pierwszą galą, rozpoczynającą współpracę, będzie grudniowa gala XTB KSW 77 z historyczną walką Mamed Khalidov kontra Mariusz Pudzianowski. XTB chce podkreślić swoją pozycję na rynku, kontynuując współpracę z KSW z mocnym uderzeniem.
Zobacz również
Jestem bardzo zadowolony z przedłużenia tej współpracy. Rok 2022 pokazał nam, że te działania są bardzo efektywne. Jestem przekonany, że decyzja o rozszerzeniu działań przyniesie obu stronom jeszcze więcej pozytywnych efektów – mówi Omar Arnaout, prezes zarządu XTB.
Rozszerzenie współpracy to kolejne działanie promocyjne XTB skupiające się na budowaniu wizerunku marki jako jednego z największych brokerów w Europie. XTB aktualnie współpracuje również z utytułowanymi zawodnikami MMA: Joanną Jędrzejczyk, Jirim Prochazką oraz Conorem McGregorem, który niedawno został globalnym ambasadorem marki.
Cieszymy się, że w 2023 roku będziemy nie tylko kontynuować wspólną podróż z XTB, ale również w osiemnastym roku istnienia Federacji KSW dorośliśmy do tego, by zaufany partner zagościł na stałe w tytułach naszych największych wydarzeń – dodaje Maciej Kawulski współwłaściciel KSW.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing