Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

XTB sponsorem tytularnym gal KSW

XTB przedłuża współpracę z KSW, jedną z największych organizacji mieszanych sztuk walki na świecie. W ramach nowej umowy XTB zostanie sponsorem tytularnym gal KSW w 2023 roku.
O autorze
1 min czytania 2022-10-06

Umowa zawarta jest na cały 2023 rok i obowiązywać będzie podczas 10 z 12 zaplanowanych gal, a 6 z tych wydarzeń będzie nosiło nazwę XTB KSW. W pozostałych przypadkach XTB będzie sponsorem strategicznym, podobnie jak w 2022 roku.

Pierwszą galą, rozpoczynającą współpracę, będzie grudniowa gala XTB KSW 77 z historyczną walką Mamed Khalidov kontra Mariusz Pudzianowski. XTB chce podkreślić swoją pozycję na rynku, kontynuując współpracę z KSW z mocnym uderzeniem.

Jestem bardzo zadowolony z przedłużenia tej współpracy. Rok 2022 pokazał nam, że te działania są bardzo efektywne. Jestem przekonany, że decyzja o rozszerzeniu działań przyniesie obu stronom jeszcze więcej pozytywnych efektów – mówi Omar Arnaout, prezes zarządu XTB.

Rozszerzenie współpracy to kolejne działanie promocyjne XTB skupiające się na budowaniu wizerunku marki jako jednego z największych brokerów w Europie. XTB aktualnie współpracuje również z utytułowanymi zawodnikami MMA: Joanną Jędrzejczyk, Jirim Prochazką oraz Conorem McGregorem, który niedawno został globalnym ambasadorem marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Cieszymy się, że w 2023 roku będziemy nie tylko kontynuować wspólną podróż z XTB, ale również w osiemnastym roku istnienia Federacji KSW dorośliśmy do tego, by zaufany partner zagościł na stałe w tytułach naszych największych wydarzeń – dodaje Maciej Kawulski współwłaściciel KSW.

Słuchaj podcastu NowyMarketing