Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

YES wdraża płatności odroczone Mokka

Sieć salonów biżuterii YES we współpracy z fintechem Mokka wprowadza płatności odroczone. Usługi Mokka są dostępne w ponad 180 Salonach sieci YES oraz Verona działających w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-12-20

Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w sklepach stacjonarnych będą realizowane z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Mokka, udostępnionej Doradcom Klienta YES oraz Verona. Klienci będą mogli skorzystać z wielu planów płatniczych takich jak np. odroczenie płatności o 30 dni czy wygodnych systemów ratalnych (3, 6 lub 10 miesięcy). Ponadto, w pierwszych tygodniach współpracy Mokka i YES przygotowały promocję „Raty 0% na 3m-ce” dla klientów zainteresowanych rozłożeniem płatności na dłuższy okres czasu. 

– Nasi Klienci mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące obsługi, w tym wyboru rodzaju płatności. Chcemy zapewnić im wszystkie, dogodne rozwiązania płatnicze, dzięki którym doświadczenia zakupowe w naszych Salonach sprzedaży będą utrzymywały stale wysoki poziom. Dzięki współpracy z Mokka nasi Klienci otrzymają możliwość odroczenia płatności o 30 dni lub rozłożenia zakupu na raty. Chcemy też w ten sposób dotrzeć do młodszych grup konsumentów z pokolenia Z i Y, którzy są głównymi użytkownikami buy now pay later. – komentuje Piotr Chojnacki, dyrektor działu sprzedaży detalicznej YES.

– BNPL oferuje wiele korzyści dla sklepów – znaczny wzrost średniego koszyka, wysoką konwersję i wzrost lojalności klienta. Z raportu The Global Payments Report opracowanego przez Worldpay wynika, że już w 2024 roku w Europie, płatności odroczone będą stanowiły około 14% wszystkich metod płatności w sklepach internetowych oraz sporą część płatności stacjonarnych. Trend ten nie omija rynku biżuterii i akcesoriów, dlatego w perspektywie czasu branża ta również będzie poszukiwała i wdrażała tego typu rozwiązania, by spełniać potrzeby młodszych grup klienckich – komentuje Bartosz Malinowski, dyrektor sprzedaży Mokka.  

Szacuje się, że w Polsce ok. 2% zakupów finansowanych jest przy wykorzystaniu płatności odroczonych, podczas gdy W Europie jest to już 7%. W ubiegłym roku za zakupy internetowe BNPL zapłaciło 400 tys. Polaków, a regularnie w tym modelu może kupować nawet 3-3,5 mln Polaków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj