YieldRiser, decyzją organizatorów, zakwalifikował się do grona dynamicznie rozwijających się młodych przedsiębiorstw z całego świata, które będą miały okazję zaprezentować się w sekcji Start-up Village DMEXCO. Polska spółka będzie miała własną przestrzeń do spotkań z uczestnikami oraz wystąpi z prelekcją. W trakcie prezentacji zespół YieldRiser reprezentował będzie Paweł Treściński, wiceprezes firmy.
Obecność na DMEXCO to doskonała okazja do przedstawienia swojej spółki oraz rozmów z potencjalnymi klientami i inwestorami, a także możliwość prezentacji osobom decyzyjnym z branży marketingowej z całego świata. W Start-up Village znajdą się najbardziej perspektywiczne firmy specjalizujące się w marketingu cyfrowym, reklamie, mediach oraz Internet of things. YieldRiser, który optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz z zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie, idealnie odnajduje się w tym gronie.
Zobacz również
DMEXO to jedne z największy targów online – marketingowych. Jest to połączenie targów i konferencji branżowej. W ciągu dwóch dni, w Kolonii spotykają się przedstawiciele marketingu, mediów i nowoczesnych technologii. Wydarzenie każdego roku przyciąga średnio ponad 50 000 odwiedzających.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach