Cykl filmów edukacyjnych dla właścicieli witryn ma na celu wsparcie branży internetowej, w tym jak najefektywniej monetyzować powierzchnię stron. Przewodnik po reklamie jest skierowany nie tylko do wydawców, ale także dla reklamodawców, którzy dzięki wideo mogą jeszcze lepiej poznać funkcjonowanie zakupu przestrzeni reklamowej.
Na kanale YouTube YieldRiser’a jest już dostępne pierwszy film, które porusza temat Matched Content. Jest to narzędzie Google’a, które pomaga wydawcom wybrać odpowiednie treści do promowania na stronie. Kolejne filmy będą dodawane systematycznie. Warto podkreślić, że oprócz filmów instruktażowych, YieldRiser będzie również tworzyć treści, które będą poruszać najważniejsze tematy i problemy, które aktualnie dotyczą branży.
Zobacz również
Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie. Chcemy nie tylko instruować wydawców, aby mieli większy ruch na swojej stronie. Pragniemy także edukować branżę reklamy internetowej oraz pomagać na bieżąco w rozwiązywaniu trudności, jakie pojawiają się na rynku – tłumaczy Paweł Treściński, wiceprezes YieldRiser.