Mobeeyo to spółka wywodząca się z zespołu Yoberi – firmy działającej na styku nowych technologii, mediów i reklamy. Nowy podmiot prowadzi działania reklamowe out of home w oparciu o nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak tablice mobilne MBB18 czy mobile typu backlight.
– Na rynku brakuje wysokiej jakości nośników OOH, w tym tablic billbordowych o powierzchni reklamowej 18 m kw. zlokalizowanych poza głównymi miastami Polski. Postanowiliśmy więc odpowiedzieć na tę realną potrzebę, tworząc w swojej ofercie nośnik MBB18 – mobilną tablicę billboard o wymiarach 6m x 3m. Mobeeyo realizuje kampanie reklamowe m.in. w oparciu o mobilne ekrany, tablice czy konstrukcje pneumatyczne. W naszej ofercie posiadamy narzędzia, dzięki którym możemy realizować ogólnopolskie kampanie, dostosowując lokalizację ekspozycji powierzchni reklamowej do wymagań klienta. To pewnego rodzaju rewolucja w dotychczasowych rozwiązaniach reklamy zewnętrznej– mówi Rafał Smoliński, CEO Mobeeyo.
Zobacz również
Mobeeyo oferuje nośniki reklamowe typu billboard, każdy o powierzchni reklamowej 18 m kw. z możliwością ekspozycji w określonym promieniu od POI. Nośniki posiadają oświetlenie typu frontlight. Ofertę uzupełniają mobile reklamowe typu backlight i frontlight, odpowiednio o dwóch powierzchniach reklamowych 18 m kw. lub 12 m kw. Nośniki zostały dodatkowo wyposażone w system nagłośnienia, umożliwiający emisje spotu reklamowego. Na uwagę zasługują także pneumatyczne nośniki dedykowane akcjom ambientowym, wykonywane na zamówienie klienta. Wykorzystywane są często przy kampaniach sezonowych. Każdy nośnik z oferty Mobeeyo może zostać wyposażony w nadajnik sygnału WiFi oraz beacony.
– Outdoor musi być bardziej elastyczny i dostosowany do potrzeb klienta oraz rynku. Informowanie konsumentów o ofercie promocyjnej na najbliższym nośniku stacjonarnym, oddalonym od miejsca promocji jest zupełnie bezcelowe. Powinniśmy dążyć do tego, aby komunikaty płynące z tablic reklamowych jak najbardziej precyzyjnie trafiały do grupy docelowej. Mobeeyo może to zagwarantować – dysponujemy siecią ponad 300 – w pełni mobilnych – tablic MBB18, które wykorzystujemy w miejscach najbardziej adekwatnych do potrzeb danej kampanii – dodaje Smoliński.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing