Od 26 maja w kinach możemy oglądać nową, aktorską wersję „Małej syrenki” Disneya. Główna bohaterka filmu Ariel jest piękną i żywiołową syrenką, która pragnie przygód. Ta najmłodsza i najbardziej buntownicza spośród córek króla Trytona chce dowiedzieć się więcej o świecie pozamorskimi głębinami. W czasie wizyty na lądzie zakochuje się w przystojnym księciu Eryku. Ariel, podążając za głosem serca, wbrew zakazom chce doświadczyć życia wśród ludzi. Zawiera pakt ze złą morską wiedźmą Urszulą, która ma jej w tym pomóc. Nie zdaje sobie sprawy, że naraża na niebezpieczeństwo nie tylko swoje życie, ale i losy całego królestwa. W roli Ariel wystąpiła Hailey Bailey, natomiast w polskiej wersji językowej głosu użyczyła jej Sara James.
Z okazji tej wyjątkowej premiery marka YOPE promuje swoją bestsellerową serię naturalnych produktów do pielęgnacji włosów BOUNCE. „Czy widzisz ten cudowny blask” to nie tylko cytat jednej z piosenek z filmu ale również hasło kampanii kosmetyków YOPE oraz nawiązanie do innowacyjnej linii do pielęgnacji włosów, dzięki której włosy odzyskują naturalny, zdrowy blask.
Zobacz również
W skład serii BOUNCE wchodzą 3 linie kosmetyków, dedykowane do różnych potrzeb oraz rodzajów włosów i skóry głowy – HYDRATE my hair, BOOST my hair i BALANCE my hair. W ich składzie wykorzystano m.in. roślinne adaptogeny, mające zbawienny wpływ na kondycję włosów i skórę głowy. A efekt? Włosy lśniące jak tafla wody!
W ramach działań promocyjnych marka przygotowała materiały oparte na filmowym plakacie wizerunkowym Disneya z Małą Syrenką. Wśród nich pojawiły się m.in. 15-sekundowy spot TV, materiały POS w sieci ROSSMANN i innych punktach sprzedaży oraz specjalna zawieszka na produkty z linii BOUNCE, a także kampania w mediach społecznościowych i konkurs.
„Mała syrenka” Disneya w kinach już 26 maja 2023!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS Disney zamyka swój oddział Metaverse
Wiele firm zdecydowało się zainwestować w technologie i całe zastępy specjalistów od wirtualnej rzeczywistości. Równie wiele firm obecnie zamyka te same oddziały. Decyzja Disney o zamknięciu oddziału dotknęła około 50 pracowników. Czy kolejne firmy pójdą tym samym tropem?
Słuchaj podcastu NowyMarketing