Młodzi uczestnicy mogli zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy okazji zdobyć doświadczenie i porównać się z rówieśnikami z branży. Podobnie jak w poprzednich edycjach, uczestnicy zmierzyli się z briefami w siedmiu kategoriach — Print, Design, Film, Digital, PR, Media, Clients oraz dodatkowej – Open. Mieli na to 24 lub 48 godzin, w zależności od kategorii.
Z roku na rok frekwencja rośnie – tegoroczna edycja może pochwalić się popisem kreatywności przez niemal 150 dwuosobowych teamów. W tym roku świętujemy 25-lecie Young Creatives. Prace uczestników zostały ocenione przez doświadczonych dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, marketerów oraz designerów.
Zobacz również
Pora zatem na podsumowanie tegorocznego konkursu YC 2023!
Przedstawiamy skład jurorski, partnerów oraz nagrodzonych w następujących kategoriach:
Design – Zwycięzcy: Małgorzata Dragun i Małgorzata Światlak (Performance Media)
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wyróżnieni: Marta Adamkowska i Miłosz Maciejewski (Molecular Creative); Kamil Markiewicz i Michalina Przestrzelska (K2 Create)
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Skład jurorski: Kaja Dobrzańska (przewodnicząca), Marcin Szmidt, Zuzanna Rawa, Bartłomiej Kalinowski oraz Jakub Kiciński.
Partner: Muzeum Historii Kobiet, z Anną Kowalczyk na czele.
Media – Zwycięzcy: Michał Piaskowski i Marta Jastrzębowska (Value Media)
Wyróżnieni: Jakub Sakowski i Natalia Masłowska (Fabryka Marketingu); Kateryna Kozlova i Zuzanna Pawlikowska (SALESTUBE)
Skład jurorski: Paulina Złotnicka (przewodnicząca), Bartosz Brennek, Ewa Piotrowska, Alicja Pietraszewska, Marta Czarnecka, Krzysztof Gońka.
Partner: Strepsils/Reckitt z przedstawicielami: Agata Kankowska i Aleksandra Pilipiuk
Clients – Zwycięzcy: Karolina Chmielewska i Claudia Cyndecki Delcol (Just Eat Takeaway)
Wyróżnieni: Urszula Czajka i Karolina Buda Maspex; Błażej Kobus i Maciej Przybylski BNP Paribas
Skład jurorski: Małgorzata Drozdowska (przewodnicząca), Dawid Pożoga, Marcin Sosiński, Ela Twardowska
Partner: Muzeum Etnograficzne (Robert Zydel)
Digital – Zwycięzcy: Tomasz Świstuń i Mateusz Sierpiński (DDB Warszawa)
Wyróżnieni: Sara Dusza i Weronika Sieniuć (Publicon Services); Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (LiquidThread)
Skład jurorski: Michał Bucholc (przewodniczący), Albert Stęclik, Marcin Pyszora, Helena Smoczny, Magdalena Banasik
Partner: Shutterstock (Jacek Dwórznik, Jakub Nguyen Duc)
Print – Zwycięzcy: Aleksandra Duk i Monika Olkiewicz (LUCKYYOU)
Wyróżnieni: Martyna Harasimowicz i Vadym Solowski (Saatchi&Saatchi); Milena Zielonka i Kamila Kowalska (DDB Warszawa); Anna Napiórkowska i Ewa Momot (HOLO); Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180HEARTBEATS + JUNG V MATT)
Partner kategorii Print – Stowarzyszenie Sędziów Polskich IUSTITIA (Bartłomiej Przymusiński)
Film – Zwycięzcy: Gabriela Wiśniewska (KERRIS) i Urszula Mitura (MADOGZ)
Wyróżnieni: Aleksandra Belash i Marta Jagodzińska (Plej)
Skład jurorski Print i Film: Tomek Zieliński (przewodniczący), Mateusz Cukierski, Kasia Nowacka, Patryk Michoń, Adriana Hochmańska
Partner kategorii Film – IKEA (Karolina Szabłowska, Aleksandra Młyńska)
PR – Zwycięzcy: Ilona Rutkowska i Jakub Macyszyn (Good One PR)
Wyróżnieni: Adrianna Skałuba-Berecka (BrandLift) i Piotr Ostrowski 38 PR & Content Communication; Małgorzata Krześniak i Patryk Kukliński (QL Hunters); Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki (SEC Newgate CEE)
Skład jurorski: Katarzyna Życińska (przewodnicząca), Marta Ulman, Anna Simon, Helena Korniejew, Jarosław Bańda, Stefan Bogucki
PR – Partner: SAMSUNG (Paweł Dąbrowa, Hanna Żurek, Magdalena Rzepnicka)
Open – Zwycięzcy: Rafał Chobot, Aleksandra Miernik (Labcon)
Wyróżnieni: Katarzyna Rasińska i Irena Kostrzębska (VMLY&R); Sylwia Sobol i Aleksandra Szajnecka (Molecular Creative); Krystian Wojtkowski i Ela Konopińska-Dudek (Przestrzeń); Małgorzata Krześniak i Patryk Kukliński (QL Hunters); Sonja Klimczak i Daria Podleśna (Dentsu)
Skład jurorski: Adam Sierociński (przewodniczący), Małgorzata Majcher, Wojtek Ciszkiewicz, Ania Czubaszek, Kacper Potępski, Dorota Nowakowska
Open – Partner: TIK TOK (Dominika Sirlo)
– Jako organizatorzy pragniemy podziękować wszystkim, którzy poświęcili swój czas i energię na rozwój konkursu. Z roku na rok frekwencja rośnie, co bardzo nas cieszy. Jeszcze raz gratulujemy zwycięzcom, i cieszymy się na kolejną edycję. Już nie możemy się doczekać! – podkreśla Damian Tokarski, project manager Young Creatives.
PS Znamy zwycięzców Young Creatives Cannes 2022
Young Creatives od ponad 20 lat pozwala wydobyć na światło dzienne świeżość i oryginalność w myśleniu o komunikacji marketingowej młodych osób. Przypomnijmy najzdolniejszych młodych kreatywnych laureatów Young Creatives Cannes 2022.