Young CreativesIntegrated jest kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 29 lat. Zadaniem w konkursie jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury został Jan Majle, dyrektor kreatywny ChangeIntegrated.
Z kolei Young CreativesPlanners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych imediowych, którzy nie ukończyli 31 roku życia. Zadaniem będzie stworzenie projektu strategii. W tym roku przewodniczącą jury jest Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner Saatchi&SaatchiThink Tank.
Zobacz również
Just Creativesto kategoria dla wszystkich kreatywnych, którzy przekroczyli 29 rok życia. Zadaniem jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury w Just Creatives jest Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny BBDO Warszawa.
Ponadto pełen skład jury prezentuje się następująco:
Young CreativesIntegrated: Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Janek Majle, ChangeIntegrated
- Martin Winter
- Tomek Nowak
- Marcin Strzałkowski, K2
- Julia Kozak, Fleishman-Hillard Warszawa
- Krzysztof, SobieszekZenithOptimedia
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Young CreativesPlanners:
- Agnieszka Kwaśniewska, Saatchi&SaatchiThink Tank
- Stanisław Mencwel, CPC
- Piotr Ręczajski, Mamastudio
- Zofia Smełka, Havas WorldwideWarsaw
Just Creatives:
- Michał Nowosielski, BBDO Warszawa
- Sebastian Pańczyk, Platige Image
- Jowita Michalska
- Janusz Mazurczak
- Bartek Rams, Heart& Brain
Na 17 października przewidziane są preeliminacje, a 24 października eliminacje. Finalne prezentacje uczestników odbywać się będą 27 października w siedzibie SKM SAR przy ul. Czerskiej w Warszawie. Na zwycięzców czeka nagroda sponsorowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR w postaci wyjazdu na festiwal Eurobest do Helsinek.
Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać do Joanny Stępień na adres [email protected]. Więcej informacji o konkursie można znaleźć pod linkiem.