Your KAYA nowym klientem agencji LEPONT

Agencja LEPONT rozpoczyna działania komunikacyjne, doradztwo strategiczne oraz PR wizerunkowy i produktowy dla Your KAYA, polskiej marki ekologicznych środków do pielęgnacji i higieny intymnej.
O autorze
1 min czytania 2022-04-07

W ramach umowy z Your KAYA, agencja zajmuje się całościową obsługą komunikacyjną, aktywnym prowadzeniem biura prasowego, strategią współpracy z mediami i influencerami oraz kreacją  działań z zakresu brand experience i wsparciem w  realizacji wydarzeń specjalnych.

Marka Your KAYA została założona w listopadzie 2017 roku w odpowiedzi na lukę w prawie europejskim, które nie wymaga od producentów ujawniania składów produktów menstruacyjnych. Dziś wraz z 40-osobowym zespołem tworzą markę środków pielęgnacyjnych i do higieny osobistej w modelu subskrypcyjnym, który pomaga zapomnieć o zakupowym stresie.

Z ramienia agencji za kompleksową obsługę klienta odpowiedzialny jest zespół pod kierunkiem Moniki Marszałek, head of communication, wcześniej zatrudnionej m.in. w strukturze adidas group.:

Marka Your KAYA znajdowała się na naszej osobistej liście marzeń, ponieważ jej subskrypcyjny model, zaangażowanie społeczne i środowiskowe oraz odważną komunikację, widzimy, jako wartości biznesu przyszłości. To kolejna w naszym portfolio marka zaangażowana społecznie, która głośno mówi o sprawach budzących kontrowersje. Odpowiedzialność za jej komunikację to dla nas powód do dumy ale i wyzwanie.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kaja Rybicka-Gut dodaje:

Nie od dziś wiadomo, że jako Your KAYA lubimy robić rzeczy w niestandardowy sposób, bo tylko to pozwala na wprowadzenie zmian mających wpływ na świadomość naszych odbiorców. Od pierwszego spotkania z agencją wiedzieliśmy, że Lepont to odpowiedni partner, który podoła takiemu wyzwaniu. Jesteśmy podekscytowani tą współpracą i czekamy na więcej!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony, drogą rekomendacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się