YouTube Ads Leaderboard (czerwiec 2018): Męskie Granie ciągle na szczycie

Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City.
O autorze
1 min czytania 2018-07-18

Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od przejść dla pieszych. Zestawienie zamyka Koło Plotka ze specjalnym wydaniem z okazji Dnia Dziecka.

Od maja na komputerach i telefonach użytkowników YouTube rozbrzmiewa najnowszy teledysk Męskiego Granie, bowiem czerwcowy ranking otwiera właśnie Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – Początek (LIVE) Official Video.

Warto zwrócić uwagę, że na potrzeby nagrania utwór został wykonany na żywo, a żadne sceny nie były potem rejestrowane i montowane w studiu. Drugie miejsce to tutorialowy odcinek Maybelline Makijaż cery problematycznej – OMatkoiCórko!!! – Make up in the city #56, w którym Jarosław Juźwin razem z Pauliną z kanału OMatkoiCórko!!! krok po kroku pokazują, jak wykonać lekki makijaż cery problematycznej.

Podium zamyka jeszcze jedno wideo od Maybelline Trwały makijaż na randkę + kissing challenge – Alexmandostyle – Make up in the city #57 tym razem z udziałem Oli z kanału Alex Mandostyle i jej chłopaka. Z odcinka użytkowniczki mogą dowiedzieć się, jak wykonać perfekcyjny makijaż na randkę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czwarte miejsce zajęła świetna kampania społeczna Zarządu Dróg Miejskich Kampania „10 metrów zachowaj (się)” powstała, aby przeciwdziałać wypadkom w okolicach przejść dla pieszych.

Osoby, które zaparkowały za blisko pasów, były zagadywane przez postać znajdującą się na citylighcie. Kierowców pytano głównie o to, czy uważają, że zostawili swój samochód prawidłowo – w wideo możemy zobaczyć, jak tłumaczą swoje postępowanie. Czerwcowe zestawienie zamyka materiał redakcji Plotek.pl KOŁO PLOTKA wydanie specjalne – DZIEŃ DZIECKA, w którym możemy obejrzeć wywiady z najmłodszymi przeprowadzone z okazji ich dorocznego święta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć na stronie: www.thinkwithgoogle.com/platforms/video/leaderboards/