YouTube Ads Leaderboard kwiecień 2018: PITax, Solgaz i Semilac na podium

W kwietniu największą popularność zyskały reklamy, w których znalazły się rozwiązania przydatne w codziennym życiu. Na pierwsze miejsce zestawienia trafiło wideo PITax i program pomocny w rozliczeniach podatkowych.
O autorze
1 min czytania 2018-05-30

Druga pozycja to Solgaz i wynalazek, który umożliwia gotowanie na gazie, ale bez… płomieni. Podium zamyka Traficar i auto na minuty.W kwietniowym rankingu znalazły się także: tutorial Semilac dotyczący prawidłowego sposobu nakładania lakieru hybrydowego oraz porady De’Longhi odnośnie wyboru najlepszego ekspresu do kawy.

Na czele kwietniowego rankingu uplasowała się reklama PITax.pl Łatwe podatki – Prosty. Bezpieczny. Pomocny, w której po podatkowej dżungli oprowadza nas Krystyna Czubówna. W filmie widzimy, że program do rozliczeń z urzędem skarbowym jest nie tylko prosty w obsłudze, ale i sam podpowiada należne ulgi.

Na drugim miejscu znalazło się wideo Polski wynalazek! Płyta gazowa bez płomieni – SOLGAZ. Reklama przedstawia ceramiczną płytę gazową, na której gotuje się bez płomieni.

Trzecia pozycja to Traficar – auto na minuty, czyli jak działa carsharing. Z wideo użytkownicy dowiedzieli się nie tylko, jak korzystać z usługi wypożyczania auta na minuty, ale poznali także przykładowe sposoby na wydanie zaoszczędzonych pieniędzy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czwarte miejsce to szczegółowy – od przygotowania paznokci po utwardzenie lakieru – tutorial od marki Semilac Jak aplikować lakier hybrydowy krok po kroku? – Semilac.

Zestawienie zamyka reklama Dobry ekspres automatyczny do kawy. Jak wybrać najlepszy?| Porady baristy | De’Longhi z profesjonalnymi poradami baristy dotyczącymi wyboru ekspresu do kawy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Miesięczne polskie zestawienia YouTube Ads Leaderboard są dostępne również na Think with Google.

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube można znaleźć TUTAJ.