We wszystkich pozostałych spotach, jakie trafiły do rankingu, wystąpili polscy YouTuberzy. Podium zamyka Kuchnia Lidla z przepisem na zielone falafele, w której Kindze Paruzel pomaga AdBuster. Czwarte miejsce także zajęła Kuchnia Lidla, tym razem z deserową propozycją – obok Pawła Małeckiego w reklamie wystąpiła Olsikowa. Na piątej pozycji uplasował się Kubuś, który wspólnie z Krzysztofem Golonką zorganizował najmłodszym prawdziwą szkołę przetrwania.
Pierwsze miejsce majowego zestawienia zdobył klip Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (LIVE) Official Video z udziałem niezawodnego muzycznego trio Kortez, Podsiadło i Zalewski. Teledysk został nagrany w formacie mastershot, czyli w jednym, nieprzerwanym ujęciu. Ponadto muzycy wystąpili na żywo i żadne fragmenty utworu nie były potem oddzielnie dogrywane w studiu.
Zobacz również
Druga pozycja to reklama Z.B.U.K.U metamorfoza z budujmase.pl. Od rapera do pakera! – FINAŁ, w której możemy oglądać jedną z tak popularnych dziś metamorfoz sylwetki. Tym razem jednak swoje ciało zapragnął zmienić… raper.
Trzecie miejsce podium zdobyła Kuchnia Lidla, w której wystąpił AdBuster i Kinga Paruzel, którzy wspólnie przygotowali zielone falafele.
Czwarte miejsce to także propozycja od Kuchni Lidla, jednak tym razem dotycząca deseru. W reklamie cytrynowego tortu na wyjątkową okazję wystąpiła OLSIKOWA i Paweł Małecki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Majowe zestawienie zamyka reklama Kubusia z cyklu propagującego zdrowy styl życia wśród młodzieży Rusz się z K. W reklamie Szkoła przetrwania. Tor przeszkód na boisku #2 adeptów sportowej rywalizacji trenuje sam Krzysztof Golonka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.