YouTube Ads Leaderboard maj 2018: Męskie Granie, budujmase.pl, Kuchnia Lidla

Męskie Granie powraca do zestawienia w wielkim stylu, gdyż od razu uplasowało się na pierwszym miejscu rankingu. Druga pozycja to reklama portalu budujmase.pl, w której raper Z.B.U.K.U. zaprezentował niesamowitą metamorfozę swojej sylwetki.
O autorze
1 min czytania 2018-06-28

We wszystkich pozostałych spotach, jakie trafiły do rankingu, wystąpili polscy YouTuberzy. Podium zamyka Kuchnia Lidla z przepisem na zielone falafele, w której Kindze Paruzel pomaga AdBuster. Czwarte miejsce także zajęła Kuchnia Lidla, tym razem z deserową propozycją – obok Pawła Małeckiego w reklamie wystąpiła Olsikowa. Na piątej pozycji uplasował się Kubuś, który wspólnie z Krzysztofem Golonką zorganizował najmłodszym prawdziwą szkołę przetrwania.

Pierwsze miejsce majowego zestawienia zdobył klip Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (LIVE) Official Video z udziałem niezawodnego muzycznego trio Kortez, Podsiadło i Zalewski. Teledysk został nagrany w formacie mastershot, czyli w jednym, nieprzerwanym ujęciu. Ponadto muzycy wystąpili na żywo i żadne fragmenty utworu nie były potem oddzielnie dogrywane w studiu.

Druga pozycja to reklama Z.B.U.K.U metamorfoza z budujmase.pl. Od rapera do pakera! – FINAŁ, w której możemy oglądać jedną z tak popularnych dziś metamorfoz sylwetki. Tym razem jednak swoje ciało zapragnął zmienić… raper.

Trzecie miejsce podium zdobyła Kuchnia Lidla, w której wystąpił AdBuster i Kinga Paruzel, którzy wspólnie przygotowali zielone falafele. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czwarte miejsce to także propozycja od Kuchni Lidla, jednak tym razem dotycząca deseru. W reklamie cytrynowego tortu na wyjątkową okazję wystąpiła OLSIKOWA i Paweł Małecki.

Majowe zestawienie zamyka reklama Kubusia z cyklu propagującego zdrowy styl życia wśród młodzieży Rusz się z K. W reklamie Szkoła przetrwania. Tor przeszkód na boisku #2 adeptów sportowej rywalizacji trenuje sam Krzysztof Golonka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się