zdjęcie: depositphotos.com
O planach związanych z ograniczeniem korzystania z kciuków w dół przy filmikach poinformował Tom Leung, project management director serwisu, w specjalnym wideo. Jego zdaniem, kciuk w dół jest bardzo często nadużywany w serwisie celem zdyskredytowania danego wideo. Nierzadko też użytkownicy masowo łączą się w akcji przeciwko jakiemuś twórcy filmików i korzystają ze wspomnianego przycisku.
Zobacz również
Jak poinformował Tom Leung, aktualnie są prowadzone rozmowy wśród kierownictwa YouTube’a, dotyczące ograniczenia nadużywania kciuka w dół. Jedną z rozważanych opcji może być konieczność wytłumaczenia przez użytkownika, dlaczego dany film mu się nie podoba. Podczas rozmów pojawiła się też propozycja całkowitego wycofania przycisku.
PS
YouTube zaktualizował swoje zasady dotyczące publikowania niebezpiecznych i szkodliwych treści – filmy z wyzwaniami zachęcającymi do działań, które niosą ze sobą ryzyko poważnych obrażeń ciała, czy niebezpiecznymi żartami zostaną zablokowane.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing