W ramach nowej strategii, za darmo będą również udostępniane wszystkie kolejne produkcje wydane po 24 września 2019 roku, dzięki czemu 2 miliardy logujących się co miesiąc na YouTube użytkowników, będzie miało okazję cieszyć się jakościową i oryginalną rozrywką dostępną na platformie.
Usługa YouTube Premium, będzie oczywiście nadal obecna i będzie oferować dostęp do materiałów YouTube Originals bez reklam. Ponadto subskrybenci YouTube Premium będą mieli dostęp do wszystkich odcinków serialu jednocześnie oraz wyłączność na wszystkie dostępne wersje reżyserskie i materiały dodatkowe związanych z produkcjami YouTube Originals.
Zobacz również
YouTube ogłosił dziś również datę premiery filmu dokumentalnego „The Gift: The Journey of Johnny Cash” opowiadającym o legendarnym muzyku. Wśród zapowiedzi nowych oryginalnych produkcji jest również wyjątkowa seria dokumentalna „Virtually History”, opowiadająca o upadku muru berlińskiego, przygotowana z okazji 30. rocznicy tego wydarzenia. Na fanów YouTube Originals czekają również premiery nowych sezonów seriali „Liza on Demand” (25 września) i „Impulse” (16 października), poprzedzone darmowym „otwartym oknem” dla wszystkich, którzy chcieliby nadrobić poprzednie sezony obu produkcji.
Poniżej pełna lista nowości od YouTube:
- „The Gift: The Journey of Johnny Cash” – premiera 6 października
- „Liza on Demand” sezon 2 – premiera 25 października
- „Impulse” Sezon 2 – premiera 16 października
- „The School Of…” – premiera w październiku
- „Virtually History” – premiera 6 listopada
- „The Edge of Science” – premiera w grudniu
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach