Dane liczbowe o polskim YouTube zebrała agencja Tube.AD.
YouTube ma już wyrobioną pozycję online. 73% internautów odwiedza go w celach rozrywkowych, edukacyjnych i informacyjnych. Serwis depcze dość mocno po piętach Facebook’owi z wynikiem 16 mln użytkowników miesięcznie. Aż 3,3 mln Polaków w grupie wiekowej 25-33 korzysta każdego miesiąca z YouTube. Natomiast 50% użytkownik to osoby w wieku 18-34 lat, których to łączy jedna wspólna cecha. Nie oglądają telewizji. Wg badań agencji Think Kong jest ich 2,3 mln (21% w wieku 18-24).
Zobacz również
YouTube jest nieprzerwanie numerem 1 wśród serwisów wideo i VOD. Zajmuje 2. miejsce wśród najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce. Zasięg i moc przekazu stanowią o jego wartości dla widza jako konsumenta, dla twórcy treści oraz reklamodawców.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach