YouTube Works Awards 2024: termin zgłoszeń do konkursu przedłużony do 30 listopada

YouTube Works Awards 2024: termin zgłoszeń do konkursu przedłużony do 30 listopada
Zostały jeszcze dwa tygodnie na zgłoszenie swojej kampani wideo do czwartej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 listopada br.
O autorze
2 min czytania 2024-11-15

Projekty można zgłaszać poprzez formularz na stronie YouTube Works. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Do konkursu kwalifikują się kampanie, które zadebiutowały na YouTube w okresie od sierpnia 2023 roku do września 2024 roku. Spośród nich 29-osobowe jury złożone z ekspertów i ekspertek z branży marketingowej wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne projekty, które przyniosły wymierne rezultaty biznesowe.

Marki, działy marketingu, agencje reklamowe, firmy, domy mediowe czy niezależni twórcy mogą zgłosić swoje kampanie aż w 7 kategoriach:

  • “Unskippable” Creative. W tej kategorii liczy się historia, a w grę wchodzą wszystkie formaty, które mogą być wykorzystane w budowaniu narracji.
  • Ingenious Insight. Insight powinien być na tyle precyzyjny, aby trafić do wybranej grupy i na tyle uniwersalny, żeby każdy mógł się z nim zidentyfikować.
  • Action Driver. W tej kategorii liczą się mierzalne działania i wskaźniki takie jak ruch na stronie, zebrane leady, działania użytkowników oraz sprzedaż.
  • Force for Good. Wyróżnione tutaj zostaną działania CSR organizowane przez znane marki oraz działania organizacji pozarządowych i lokalne inicjatywy, których celem jest rozpowszechnianie pozytywnych idei lub ochrona wybranych mniejszości i zasobów.
  • The Underdog. Kategoria specjalnie dla firm, które zatrudniają mniej niż 100 pracowników, niewielkich brandów oraz marek osobistych, które wykorzystują YouTube.
  • Full Funnel Marketing on YouTube. Dla kampanii, które płynnie integrują etapy budowania świadomości, rozważania i działania. Tutaj liczą się szczególnie błyskotliwie budowane media plany i dokonania, które są ich wynikiem.
  • Tech Pioneer. AI to największy gamechanger ostatnich lat. Jest to nowa kategoria dla kampanii, w których szeroko rozumiane „nowe technologie” zmieniły zasady gry na każdym poziomie.

Ponadto zostanie przyznane Grand Prix konkursu dla jednej spośród wszystkich zgłoszonych kampanii, która wyznacza nowe ścieżki: przebija się do mediów, wychodzi poza granice reklamy, staje się częścią popkultury i dodaje coś ważnego do społecznej debaty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do 30 listopada 2024 roku poprzez formularz dostępny na stronie konkursu: yt.be/workspl.

Zwycięzcy poprzednich edycji YouTube Works Awards

Konkurs YouTube Works Awards, organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem, odbywa się w Polsce po raz czwarty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2023 roku Grand Prix zdobył ING Bank Śląski za kampanię “Złap hakera”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nagrodzone zostały też Decathlon (Matura z WF-u), Epaka.pl (#miejtozgłowy z epaka.pl), Health Labs Care (Mam siebie na całe życie) oraz YES (Jestem przyszłością).

PS Dorota Bigo, Aleksandra Gawlas: Jak technologia może wpłynąć na efektywność kampanii na YouTube [PODCAST]