YouTube wprowadza nowy format reklamowy. Najprawdopodobniej jeszcze w maju reklamodawcy będą mogli skorzystać z 6-sekundowych reklam, których użytkownik nie będzie mógł wyłączyć. Reklamy będą odtwarzane na urządzeniach mobilnych. Tutaj mała próbka, jak to może wyglądać:
6-sekundowy format reklamy jest tylko jedną z opcji. Nie wyprze pozostałych, dostępnych dotąd form reklamowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pomysł YouTube’a to z pewnością kolejne wyzwanie dla reklamodawców. Będą mieli tylko 6 sekund, żeby zachęcić użytkowników do skorzystania ze swoich usług. Oby dobrze z nich skorzystali. 6 sekund to wystarczająco dużo czasu, żeby na stałe zrazić odbiorców nieumiejętnym i nieprzemyślanym komunikatem.