„Złomowisko PL” to serial dokumentalny o zbieraczach złomu, który pokochali polscy widzowie. Pierwszy odcinek nowego sezonu widzowie zobaczą na Discovery Channel już 8 lutego o 22:00.
W działania promujące serię w Internecie zostali zaangażowani polscy youtuberzy: Cyber Marian, ŚmiechawaTV i Chwytak, którzy razem z bohaterami stworzyli filmy odwołujące się do tematyki programu. Każdy ze spotów utrzymany jest w estetyce i w stylu charakterystycznym dla danego influencera.
Zobacz również
Dobrze znany z produkcji niesamowitych parodii trailerów, Cyber Marian, przygotował spot odwołujący się do estetyki filmów postapokaliptycznych: na planie zbudowane zostały specjalne pojazdy, zaangażowani zostali kaskaderzy, grupa rekonstrukcyjna oraz statyści. Wyprodukowany z rozmachem film obfituje w efekty specjalne.
Występują w nim: Cyber Marian, Chwytak & DJ Wiktor, ŚmiechawaTV, Bractwo B.O.B oraz bohaterowie programu Złomowisko PL: Krzykacz i Siwy Edek, bracia Stalowi i ich nieustraszone orły oraz nowa ekipa ze Śląska – eksperci od autokasacji. Sam film przedstawia walkę o… stary rower, który dla jednych jest cenną pamiątką, a dla innych kawałkiem złomu.
„Ten film to jest właśnie to co chciałbym robić na YouTube, czyli jajca z wielkim rozmachem. Na planie miałem 50 osób, profesjonalnych kaskaderów, grupy rekonstrukcyjne, ratowników medycznych, statystów, drony i pojazdy budowane specjalnie pod mój film. Ale najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że pracowałem z marką, która dała mi wolną rękę przy wymyślaniu scenariuszy.” – komentuje Cyber Marian.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Oprócz trailera opublikowany został także teledysk w wykonaniu Chwytaka oraz Making of autorstwa youtuberów z kanału ŚmiechawaTV. Warty uwagi jest fakt, że materiały zostały opublikowane jednocześnie na trzech zasięgowych kanałach youtuberów – każdy film na końcu przekierowuje do dwóch pozostałych i jest uzupełnieniem dla opowiedzianej historii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach kampanii influencerzy prowadzą działania na swoich kanałach social media: Facebook, Instagram, Snapchat.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja LiquidThread.